Elromlott a telefonom, beadtam szervízbe, a kiadási határidő 08.22,de még mindig nincs kész panasszal élhetek??
Bevittem a Telekomba a garanciás telefonomat, a jegyzőkönyvre kiadási határidő 08.22 volt, míg elkészül.
Felhívtam a szervizet, csak hebegtek habogtak, a telefon még mindig nincs kész.
Havonta fizetem a részletet rá, telefon sehol.
Valahol be lehet őket panaszolni?? Azért ez elég idegesítő..
Ok akkor átfogalmazom: fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel.
IKEA-ból rendeltem lapraszerelt fürdőszobai szekrényt, ketten hozták ki, az egyik beszaladt vele a másik az arcomba tolta a papírt, én meg rutintalanul nem forgattam át a csomagot amit hoztak. Na miután megnéztem alul, láttam hogy a sarkát keményen lezúzták. Szóltam az üzletnek elvitték, bevizsgálják. Naivan gondoltam nagy vizsgálatra nem lesz szükség, a csomagolás is egy fos volt, egyértelműnek tűnt a dolog. Ment a huzavona, hogy a kollégák vizsgálják az esetet, blabla, végül kicsúsztak a harminc napból. A negyvenediknél meguntam, indítottam online egy esetet a fogyasztóvédelemnél, amire kaptam egy hivatkozási számot. Elküldtem nekik emailben, hogy mi a helyzet a számmal érdekes módon két óra múlva felhívtak (előtte az emailre is alig akartak válaszolni) és lebeszéltünk egy 2-3 nappal később esedékes hétvégi(!) szállítást. Az más kérdés, hogy utána pár hétre rá kaptam egy végzést, hogy gyakorlatilag a fogyasztóvédelem megvonja a vállát, oldjam meg ahogy akarom, de legalább fenyegetőzésre jó volt. Ha csak úgy natúr hívogatja meg emaileket küld azzal beljebb nem nagyon lesz.
A Telekomnál a mindennapos, többszöri telefonálás megoldotta a problémámat.
Csak nekem egészen más bajom volt velük. Engem majdnem lenyúltak 10000 forinttal. Tavaly júliusban kellett adatot egyeztetnem, amit meg is tettem, vissza is jött az email, hogy minden okés, és nincs több teendőm. Ehhez képest szeptemberben kikapcsolták az előfizetésemet, pont azon a héten vettem 10000 forintért korlátlan adatot, mert kellett. Nagynehezen online sikerült életetlehelni még a kártyába (A suli adott egy napra hozzáférést a tanári wifihez, de amúgy minden nap cserélik a jelszót, naponta többször is), gondoltam minden rendben van, na persze, max álmaimban!
Mennék fel a netre a mobilnetről, erre nem megy. Mondom mi a fene?
Gyorsan vissza a tanári netre, nézzük a telekom alkalmazást, ami azt mondta, hogy "Jelenleg nincs aktív netbővítőm vagy mi" (Nem pontosan fogalmaztam). Kezdett felszökni a vérnyomásom, így felhívtam őket (Itt már lehetett vele hívni), és elmondtam, hogy ez most mi akar lenni, és mondta, hogy mivel "Lekéstem" az adategyeztetést, ezért kikapcsoltak mindent (Érdekes, ha reseteltek mindent, akkor miért nem tudtam visszakapcsolni megint a díjmentes 50 MB szolgáltatást? Abban a hónapban már volt egyszer, de hát reseteltek mindent, ugyebár!). Mondom jónapotkívánok, én tavaly júliusban vettem meg a kártyát, és idén júliusban volt esedékes az adategyeztetés, amit én meg is tettem, jött is email, bizonyítani is tudom. Erre mondja nekem, hogy felveszi a hibajegyet, meg ez meg az. Fel is vette a hibajegyet, de azt a hibajegyet naponta kétszer kellett sürgetni. Végül 3 nap múlva jött az SMS a bocsánatkéréssel, meg a 9900 forintommal. A szolgáltatást nem kapcsolták vissza, így én újraaktiválhattam akkor, amikor akartam.
Szóval nyugodtan hívogasd őket, érvelj nyugodtan, tapasztalatból mondom, hogy segít!
Köszönöm szépen a segítséget. Holnap megint hívni fogom ismét.
Még úgy tettek, hogy ha jövőhéten sem kapok smst hogy kész , átvehetem, akkor hívjam újra őket, megsürgetik....
Holott a papíron ott a határidő.
A telekom pedig azzal takarózik, hogy tőlük független a szervíz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!