Vodafonenal neked vannak rosz tapasztalataid?
Nekem igen, és nem is kevés pedig csak 2 hónapja vagyok náluk.
Vettem egy új előfizetést, mellé egy telefont. Majd megrendeltem otthoni szolgáltatást is. Július 20.án, tehát lassan egy hónapja. Amit nem kötöttek még be. Ezzel nem is lenne gond, de azzal már igen, hogy a vásárolt készülék meghibásodott és 3 napos csere garanciában azért nem tudják cserélni mert még folyamatban van az otthoni bekötése.
De még Volte szolgáltatást se tudnak aktiválni, amíg ez a bekötés meg nem valósul.
Na ezekből nem tanulva, telefonon rendeltem tőlük egy új előfizetész készülékkel aminek vokt kezdő részlete, azt én kifizettem a vodafone honlapján mint számlát, mert azt mondták a 1270-en, hogy addig el se indúl a futár, míg ki nincs fizetve. Erre ma jönne a futár, hozná a csomagot de közli, hogy utánvétes ennyi és ennyi. Mondom mi van? De.hisz kifizettem, itt van róla az sms is. Ő ezt nem látja, a saját rendszerében ezért így nem tudja oda adni. Na gyors telefon a 1270re ah kb 20 perc várakoztatás után közlik, hogy hát azt már bizony nem tudják vissza csinálni nem utánvételesre, ezért 5 nap és bissza utalják a pénzt, és beszéljek a futárral, hogy majd akkor jöjjön ha visszautalták a pénzt.
Esküszöm ilyen szerencsétlen szolgáltatóval én még nem találkoztam.
Kérdés. Mit tennétek a helyemben?
Mit tehetek? Ha azt mondom, hogy na itt elég, és búcsuzzunk egymástól közbér mentesen mindent illetően, abba bele mennek e? Ha nem, jogilag támadható e vodafone?
Egy vezetékes szilgáltatás lassan 22 napja nincs bekötve. Ok.
3 nap alatt meghibásodott telefont egyanennyi ideje nem cserélnek mert hát folyamatba van a bekötés.
A rendelt új szolgáltatás ellenértékét ki fizetem, ennek ellenére utánvéttel küldik, és még én várjak a pénzre.










Nekem közvetlenül nem volt szerencsére csak néhány alkalom, amikor az ügyfélszolgálatosnak - aki arra van kiképezve hogy a kliens eszközök lehetséges problémáival tisztában legyen, szakszerűen vegye fel a technikai adatokat - el kellett magyaráznom hogy mit csináljon, ahhoz hogy nekem otthon ismét helyesen működjön az eszközöm. Egy időben ez gyakorta megesett, míg rákérdeztem, hogy mivel ő látja a modemem jelszintjét, ugyan ossza már meg velem hogy más ügyfeleknél tapasztalthoz képest ugyan hova sorolná, mivel az eszköz egyébként működik, kommunikál. Akkor kinyögte, hogy szokatlanul magas a jelszint. Mondom neki hogy ezen lehetetlen segíteni? Nem. Kiküld másnap egy technikust. Másnap jött, oszlopra mászott, mért, tekert, lemászott, az összes időből az volt a legtöbb, hogy a kocsiról levegye meg visszarakja a létrát, de így is kevesebb mint 10 perc volt a művelet a kocsiból kiszállástól az elindulásig. Ez több mint egy éve volt, azóta nincs gondom.
De volt egy alkalom, amikor a szembe szomszédnak megcibálta a vihar a kábelét, és beszólt nekik hogy nem fasza, az ügyfélszolgálat lerázta hogy márpedig ők azt látják, hogy minden jó. Oké, másnap már a szomszéd áthívott hogy nézzem meg mi nem jó, mert ha már fizeti, szívesen tévézne. Megnéztem, modem nem talál egy szem jelet sem, tv direktbe sem, kábelt átnéztem, az oszlopon ott lógott a vége.
Felhívtam a saját telefonomról az ügyfélszolgálatot, hogy bejelentsem. Mondtam, hogy én csak a bejelentő vagyok. Jó, a telefonszámom alapján látták hogy mik az adataim, és kérték a másik címet ahol a probléma van. Meglett. De kellene az ügyfél is a telefonhoz a bejelentett címről. Oké, beszéltek vele. Kértek elérhetőséget. Meglett. Vissza is hívták, hogy tényleg az, egyeztették hogy másnap várják a technikust. Jó.
Másnap engem hív a voda, hogy nem voltam otthon. Ja, mondom tudom, de miért kellett volna? Mondja, hogy hibát jelentettem be. Igen, mondom hogy a szembe szomszédom címére. Hát ő azt nem látja. Fasza. Elmagyaráztam. Mivel a technikusokat külön rendszerben foglalják, ő nem tud csak másnapra küldeni ismét.
Másnap megismétlődik, hívtak hogy a technikus lejelentette hogy nem voltam otthon. Mondom, persze, mert nem hozzám kell jönni. Ez az ügyfélszolgálatos kevésbé volt rugalmas felfogású, és amikor már nagyon hülyeségeket kezdett beszélni, kértem hogy valami fölöttesét adja már, mert ennek véget kellene már vetni. Megtette. Meglepődtem. Azon is, hogy egy nő vette fel, aki értelmesen kommunikált, elnézést kért, és megígérte hogy rendbeteszi a dolgot, még a közvetlen számát is megadta, ha szükség lenne rá. Mondta hogy érti a problémát, látja hogy mit csesztek el, rajta van az ügyön, sajnálja a kellemetlenséget. A nap második felében fel is hívott, hogy nem tudja elérni telefonon a panaszos címet, ezért segítsek neki meggyőződni arról, hogy minden rendben van-e? Átmentem, megkérdeztem, akkor már működött minden, tulaj is a telefonba mondta hogy oké. A vodás csodatévő elbúcsúzott, és még előtte megköszönte a fáradozásom.
Szóval nagy cég, ki vannak osztva hogy kinek mi a dolga, de néha nagyon félre tudnak csúszni a dolgok, nem az operátorok tehetnek róla, de a legalsó szintről elég nehéz átlátni és megoldani mindent, és a probléma meg a megoldás gyakran elmegy egymás mellett. Nem a céget akarom védeni, a rendszerük nem tökéletes. Ennek itt a gyakorin is számos példája van feltett kérdések, panaszok formájában.
De más cégnél is becsúsznak dolgok. Hogy mást ne mondjak, egyszer rendeltem mobilnetet az előfizetésem mellé, amit pár hónappal később le szerettem volna mondani. Egy telefon az ügyfélszolgálatra, előadom mi a problémám, nyugtázzák, készen vagyunk. Leteszem a telefont. Kisvártatva telefonálnom kellett volna. Valami nem jó. Nem tudok hívni. Próbáljuk másik telefonnal, engem se lehet. Hívom az ügyfélszolgálatot (másik telefonról), kérdik mi a számom. Azt mondja, ilyen szám nincs. Mondom de van, az én nevemen. Molyol egy kicsit, azt mondja ilyen nevű ügyfél sincs, nem tud segíteni. Fasza. Bementem egy személyes ügyfélszolgálatra.
Ott a bejáratnál kedvesen felhívták a figyelmem, hogy ügyintézéshez válasszak sorszámot. Mondtam hogy nem kérem, inkább az elérhető legnagyobb főnököt kerítsék nekem elő. Valaki jött, elmondom mi a bajom, meghallgat. Aztán elmegy és valaki más jött helyette. Ő már csak a számom kérdezte, meg a nevem, majd kb. egy órát telefonálgatott. Közben néha rámnézett, és párszor erősen elvörösödött, miközben reménytelennek tűnően magyarázott a telefonba. A végén elmondta, hogy az ügyfélszolgálatos bamba volt aki a netem kellett volna lekapcsolja, de az előfizetésem szüntette meg, ez a rögzített beszélgetésből egyértelműen kiderült. A többit meg a rendszer buktatóin kellett keresztülverekedni leginkább. Elvileg egy órán belül visszaáll a szolgáltatás, gyakorlatilag lehet hogy csak másnap. Ne lepődjek meg, a rendszerben mindenhol új előfizetőként látszom majd egy évig, de mellé be lettek rögzítve az előzmények és rendben lesz minden.
Ha nem is egy óra múlva, de egy fél nap után megint működött a számon. Amin a következő hetekben számos alkalommal kerestek az ügyfélszolgálattól, érdeklődve hogy az új előfizetésem mellé ajánlhatnak-e készüléket ...
" nem az operátorok tehetnek róla, "
Operátor1: Míg ki nem fizeti, a futár el sem indúl.
Operátor2: De hát ugye ez nem direkt fizetésre lett kezelve hanem utánvétre.
Ja. Téneg nem az operátorok hibája.
Még amikor intéztem volna az A53 cseréjét:
Operátor1: Kérje meg a szemyes ügyfélszolgálatost, hogy hívja fel a társosztályt mert ő semmi akadályát nem látja a cserének.
Személyes ügyfélszolgálatos, majdnem engem le bszva:
Nem fog menni, de már elmondtuk 2x, akármit is mondjanak a 1270en. Néha olyan hülyeséget tudnak mondani.
Szóval...





Csak rossz tapasztalatom van a Vodafone-nal, pedig tizenéve voltam előfizető, több csomaggal, mobillal, otthonival. Addig fajult a dolog idén, hogy decembertől-júniusig nem kaptam számlát, majd több százezer forintot kiküldtek. Hiába kerestem őket telefonon, hogy nem fogom egybe befizetni, szépen szedjék szét a számlákat és úgy fizetem őket, 3 órákat várakozol a telefonban mire felveszik, majd átkapcsolnak más osztályra. Végül kikapcsoltak, meguntam, befizettem egybe a számlákat, majd kértem a szerződésem felbontását hűségidő alatt. Kiszámoltam, ha a kötbért fizetem ki az 180 ezer, ha maradok még több mint egy évig amíg lejár a hűségem az 240 ezer. És mire végre tudtam beszélni azzal a k.baszott speciális osztállyal, amire több napon át, többszöri próbálkozásra, több órát vártam a telefonban, azt mondta a kb. 20 éves kiscsaj, hogy ő velem kivételt fog tenni, ilyet nem szoktak csinálni, de ha maradok a hűségidőm végéig, akkor ő ad nekem havi 1000 Ft jóváírást a számlámon. Mondtam neki, hogy ez már végképp a méltatlanság és sértegetés magas iskolája.
Kérdező, MENEKÜLJ a Vodafone-tól!
Ajánlom viszont a Telekomot.





12-es mese habbal 😆
A fele talán igaz de a többit te költötted hozzá.
Nos. A pénzem visszautalta. Be mentem 3s mindent felmondtak azonnal.
Most megnézem a Telekomot, hogy milyen.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!