Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafonenal neked vannak rosz...

Vodafonenal neked vannak rosz tapasztalataid?

Figyelt kérdés

Nekem igen, és nem is kevés pedig csak 2 hónapja vagyok náluk.


Vettem egy új előfizetést, mellé egy telefont. Majd megrendeltem otthoni szolgáltatást is. Július 20.án, tehát lassan egy hónapja. Amit nem kötöttek még be. Ezzel nem is lenne gond, de azzal már igen, hogy a vásárolt készülék meghibásodott és 3 napos csere garanciában azért nem tudják cserélni mert még folyamatban van az otthoni bekötése.

De még Volte szolgáltatást se tudnak aktiválni, amíg ez a bekötés meg nem valósul.


Na ezekből nem tanulva, telefonon rendeltem tőlük egy új előfizetész készülékkel aminek vokt kezdő részlete, azt én kifizettem a vodafone honlapján mint számlát, mert azt mondták a 1270-en, hogy addig el se indúl a futár, míg ki nincs fizetve. Erre ma jönne a futár, hozná a csomagot de közli, hogy utánvétes ennyi és ennyi. Mondom mi van? De.hisz kifizettem, itt van róla az sms is. Ő ezt nem látja, a saját rendszerében ezért így nem tudja oda adni. Na gyors telefon a 1270re ah kb 20 perc várakoztatás után közlik, hogy hát azt már bizony nem tudják vissza csinálni nem utánvételesre, ezért 5 nap és bissza utalják a pénzt, és beszéljek a futárral, hogy majd akkor jöjjön ha visszautalták a pénzt.


Esküszöm ilyen szerencsétlen szolgáltatóval én még nem találkoztam.


Kérdés. Mit tennétek a helyemben?

Mit tehetek? Ha azt mondom, hogy na itt elég, és búcsuzzunk egymástól közbér mentesen mindent illetően, abba bele mennek e? Ha nem, jogilag támadható e vodafone?


Egy vezetékes szilgáltatás lassan 22 napja nincs bekötve. Ok.


3 nap alatt meghibásodott telefont egyanennyi ideje nem cserélnek mert hát folyamatba van a bekötés.


A rendelt új szolgáltatás ellenértékét ki fizetem, ennek ellenére utánvéttel küldik, és még én várjak a pénzre.



2022. aug. 12. 14:21
1 2
 1/17 anonim válasza:
100%
Minket nagyon csúnyán lehúztak, más probléma miatt, de az is ilyen szintű volt. Mi megpróbáltunk levelezni velük, a végén mi fizettünk büntetést... Szerintem minél előbb szüntess meg mindent velük kapcsolatban.
2022. aug. 12. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim válasza:
100%
Ja még az előzőhöz: leveleztünk velük és a vége az lett, hogy nem válaszoltak, hanem a következő levelük már a végrehajtótól jött :)
2022. aug. 12. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
100%
Én is megjártam velük. A szerződéskötésnél nem tájékoztattak korrekt módon a költségekről (szerencsére csak kb. 1500 forintom bánta, de felhúztam magam az eljáráson, volt képük azt mondani, hogy benne van az ÁSZF-ben - persze, mert a szerződést elolvastam, mielőtt aláírtam, de a teljes kifüggesztett ÁSZF-et nyilván nem, ez nem életszerű) Sajnos aláírtam 2 év hűséget, amint letelt, elvből otthagytam őket, bár a 2 év alatt más gond nem volt.
2022. aug. 12. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Nekem csak feltöltős mobilom van náluk, de nem töltök rá többet, hagyom lejárni. Vásároltam 5 GB netet, majd két héttel később kaptam 10 GB bónusz netet, mint mindenki, amikor még 3 GB volt hátra a fizetősből, így 13 lett. Használom tovább, maradt még 8, amikor jött az SMS, hogy az 5 GB fizetős netem lejárt és levonták a maradék 3 GB-ot az egyenlegemből. Pedig az én logikám szerint először a hamarabb lejáró fizetős netet kellett volna használnom és utána a bónuszt, így lehúztak. Jó, nem panaszkodom, mert máshol nem kap 10 GB-ot ingyen az ember, de akkor ha legközelebb veszek 5-öt majd 10-et, az 5-ből maradt gyakorlatilag elvész, ha annak a lejáratáig nem pörgetem ki a 10-et.
2022. aug. 12. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:

Én sajnos nem vagyok illyen szerencsés. Vettem egy A53 5G telefont ami aksi hibás lett használhatatlan. 110 ezer. Nem cserélik csak majd, de a pénzrn áll benne.

Aztán most rendeltem egy s22 ultrát, aminek az ára 385 ezer azt hiszem. El utaltam, de semmit nem kaptam megint csak áll a pénzem a semmiben.

2022. aug. 12. 15:21
 6/17 anonim ***** válasza:

Egy munkahelyemen nem fizettek ki, munkaügyi bíróságra vittem az ügyet.

A Vodával megegyeztem, hogy a saját hibámon kívüli ok miatt (elmaradt munkabér) nem tudok fizetni, de részletekben rendezném az elmaradt számlát.

Az első részlet időben történő befizetése után másnap letiltották a készüléket és a SIM kártyát is

2022. aug. 12. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
irány a telekom...
2022. aug. 12. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

... mindent lemondani, 3 napon belül semmi se jó!

:(

2022. aug. 12. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:

Pont a Telekomtól mentem át...


...a Digihez!

2022. aug. 12. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
egészségedre
2022. aug. 12. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!