Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Melyik hívásrögzítő alkalmazás...

Melyik hívásrögzítő alkalmazásban lehet azt beállítani, hogy a hívások elején egy rövid ismertető szöveg hallatszódjon arról, hogy “a hívás rögzítésre kerül” ? (Android)

Figyelt kérdés

2022. jún. 1. 20:09
 1/10 anonim ***** válasza:
Egyikben sem.
2022. jún. 1. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

űzenetrögzitő


a sipszó után, az üzeneted rögzítésre kerül

2022. jún. 2. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Inkább rögzítsd a beszélgetéseket simán és ne mesélj róla senkinek. Ez problémamentes megoldás.
2022. jún. 2. 02:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Nem attól lesz jogszerű egy beszélgetés rögzítése, hogy bemondod a másiknak hogy rögzíted a beszélgetést.
2022. jún. 2. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Egyrészt ilyen nincs, másrészt meg teljesen hülyeség.
2022. jún. 2. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Nem hobbiból a saját szórakoztatásomra szeretném rögzíteni a hívásokat, hanem a Vállalkozásom működéséhez szükséges ez a megoldás.


Tehát ha a későbbiekben fel kell használom egy rögzített telefon hívást, akkor szükséges jogszerűen végeznem a hívásrögzítést, azaz többek között egy rövid ismertető szöveget fel kell mondanom minden telefon beszélgetés elején, ahogyan ezt minden más hívásrögzítés előtt megteszik a különböző Cégek.


A kérdésem továbbra is az lenne, hogy ezt hol és hogyan tudom beállítani ha nem egy hívásrögzítő alkalmazáson belül ?


Köszönöm.

2022. jún. 2. 10:07
 7/10 A kérdező kommentje:

Időközben informálódtam más platformokról is és ezt a Szolgáltatón keresztül kell kezdeményezni és elintézni.


Esetemben a Telekom tudja ezt beállítani számomra.


Mindesetre köszönöm a válaszokat.

2022. jún. 2. 10:20
 8/10 anonim ***** válasza:

na végre egy jó válasz

hogy lehet pontot adni neki ?

2022. jún. 2. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Tessék itt van egy: .

Küldd el neki privát üzenetben! :)


Mégegyszermondom, hogy nem csak annyi a történet, hogy bemondod hogy rögzíted a beszélgetésd. A GDPR és az adazvédelmi törvény irányadó.

Járj alaposan utána - főleg ha céges dolgokhoz szeretnéd használni, mert ha van egy kicsit komolyabb ügyfeled aki tudja is a jogait, akkor elég durván meg lehet ütni a bokát... Az adatokat amik elhangzanak kezelni, tárolni, megsemmisíteni kell, stb. stb.


[link]

2022. jún. 2. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

"hanem a Vállalkozásom működéséhez szükséges ez a megoldás."

Nem biztos hogy szükséges. Pl. te felhívsz engem, mert telefonos felmérést végzel, vagy közvélemény kutatást, stb. Ebben az esetben nem alap követelmény a hívás rögzítése. Az rendben van, hogy a GDPR 9 arra tesz engedmményt, hogy másként nem tudod dokumentálni a beszélgetést, de azt os hozzá kell tenni, hogy ez nem törvényi kötelezettséged.

Szóval nem mindegy hogy miért hívják a vállalkozást. Ezt csak azért írom le, mert könnyen lehet milliós bírságot összeszedni ha nem tudod mit akarsz.

2022. jún. 2. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!