Évek óta vodafonos előfizető vagyok, egyféle flottában (céges). Rendesen jött a számla, nem volt vele gond.Idén január óta nem küldenek számlát semmilyen formában Február óta magamtól fizetek fix összeget.Ügyfélszolg. tehetetlen. Valakinek hasonló ?
Huhh, talán sétálj be egy Vodafone ügyfélszolgálatra, ott azonosítsd be magadat és utana elemezzétek az ügyfélszolgálatossal a helyzetedet.
Te ott előadhatod az aggályaidat és a kívánságaidat és valamiben megegyeztek.
Itt, mi, mégis mi a lófüttyöt tudnánk neked konkrétan segiteni?
utóirat : "Ügyfélszolg. tehetetlen. Valakinek hasonló ?"
Mert ugye belátható, hogy ez igy egy marhaság.
Mi az hogy tehetetlen....?
Tisztára úgy érzem magam mintha valami harmadik világbeli történetbe cseppentem volna.
De ez mi? Tippelgetünk, találgatunk hogy mit kell fizetnünk mert nem erkezik kompetens számla?? 😱😅.....
Ott kell hagyni a francba az ilyen szolgáltatót!
amikor összebútoroztak upc-vel és elment a net 3 napra majd az üsz. nem vette fel a telefont 20 napja én bementem és céges flottástul 3 szolgáltatóhelyestül..-mindenestül elmenekültem tőlük.
Ez még 2021-ben volt. Említed, hogy január óta nem jött számla. Akkor ez a káosz csak fokozódott. Átment viccbe.
Szerintem menekülj te is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!