Ezek lehetnek a szervizektől kamu pénzlehúzások?
Androidba már raktam utángyártott töltőportot pl sosem volt vele gond.
Például iphonénél olvastam
"Mikrofon csere
- A hívott fél nem hall, tompán vagy recsegve hall. A hibát legtöbb esetben leejtés vagy beázás okozza!.
- FIGYELEM! Nagyon fontos, hogy ehhez a javításhoz csak gyári alkatrészt használjunk, mivel ezen a szalagkábelen található még: a töltő csatlakozó, antenna, rezgőmotor és a hangszóró csatlakozók is. Egy olcsóbb szalagkábel töltés hibát, újraindulást, melegedést is eredményezhet! Sajnos minden héten találkozunk ilyen jellegű problémával."
"Rezgőmotor csere
- A készülék egyáltalán nem vagy hangosan, furán rezeg. Legtöbb esetben leejtés vagy beázás után hibásodik meg. Fura rezgést okozhat egy rossz minőségű utángyártott töltőcsatlakozó szalagkábel is. A hibát gyári minőségű alkatrész cserével orvosoljuk.
- FIGYELEM! A rezgőmotor (Apple nevén a Taptic Engine) a későbbi szoftveres problémák elkerülése miatt programozásra szorul. Ne cseréltesse olyan szervizben ahol ezt nem tudják garantálni Önnek!"
Még ilyet se hallottam,hogy rezgőmotor programozás.
"Hátlapi üveglap csere
- A hátlapi üveglap ütés esetén könnyen betörhet. Amennyibe a keret nem deformálódott úgy lehetőség van csak üveglap cserére. A folyamat rendkívül időigényes, sok türelmet és tapasztalatot igényel. A szilánkosra tört üvegdarabokat egyesével kell leszedni a készülék hátlapjáról.
- Az ár csak az üveglap cseréjére vonatkozik. Ha a készülék kerete is deformálódott, akkor komplett hátlap cserére lesz szükség.
- Minden színt raktáron tartunk.
- FIGYELEM! Hátlapi üvegcserét csak tapasztalt szakszervizben végeztessen! A folyamat egyszerűnek tűnik de valójában nagyon nem az! Nem érdemes tapasztalatlan szervizzel probálkozni. Minden héten kapunk olyan készüléket aminek a hátlapját szakszerűtlenül próbálták meg kicserélni. Megolvasztott kamera modul, szakadt töltőtekercs, szakadt mikrofon szalagkábel. Gazdasági totálkár."
Mikrofoncserés történet ismerős, azthiszem tegnap is volt ilyesmi kérdés itt.
Az tény, hogy Apple mobilok, eszközök szervizelése nem álom.
Mi a lehúzás? Az hogy szakszerűen és jól megcsinálják, jó minőség alkatrésszel?
Nagy háború van neked a fejedben koma.
4/
És honnan tudod biztosra,hogy gyári alkatrész vagy jó minőségű az amit beszerelnek,mert neked azt mondják? Laikusként vagy a telefonba nem belelátva bármi lehet. Sőt a jól megcsinálják sem mindig biztos... Gond a te fejedben van,hogy mindent is elhiszel.
Onnan lehet tudni, hogy hivatalos szervizbe viszed és kapsz róla munkalapot. Ami sorszámozott és visszakereshető hogy ki mikor milyen alkatrészt épített be és még az alkatrész sorozatszámát is rögzítik a munkalapon. Probléma esetén ez alapján tudsz reklamálni.
Ha egy semmilyen szervizbe viszed, ott nincs ilyen, csak megmókolják valahogy a telefont és legtöbbször még nekik sincs fogalmuk arról hogy honnan származik az alkatrész emit beleraknak. Innentől kezdve semmi esélyed nincs arra, hogy érdemben reklamálni tudj. Rezzenéstelen arccal rámondja, hogy nála működött és ami probléma van a készülékkel az korábban, vagy később keletkezett és semmivel nem tudod bizonyítani még azt sem hogy ott jártál.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!