Lecserélnéd a telefonodat azért a hibáért mert hetente random 1-2 alkalommal újraindul?
"Senki nen állított ilyet. Addig és ennyiszor javíthatják, amennyi az idők végezetéig belefér. Nem ez a lényeg. Hanem az, hogy a vásárló az, aki megelégelheti a helyzetet 3 sikertelen javítást követően, és kérhet cserét, árleszállítást, vagy elállhat a vásárlástól. Ettől függetlenül, ha a vásárló passzív ebben a kérdésben, a vállalkozás is kezdeményezhet hasonlóan, ha neki a javítás nem gazdaságos. De nem kötelezettsége. Tehát a kérdezőnél a labda."
Szerintem pontosan ezt írtam le. X javítási kísérlet után kötelessége cserélni, nyilván ha kéred.
Nem is értem miért éri meg nekik ez a szenvedés. Egy alaplap csere, szervíz óradíjjal meg magával az alaplappal az kb. többe kerül mint maga a telefon.
Nem valószínű, de persze attól milyen telefon. Sokáig voltak Samsungjaim (Star2, Galaxy S2, S3), ott hozzászoktam a kellemetlenségekhez. Az újraindulások, lefagyások, rosszul megjelenő weboldalak, vagy mikor 5 videólejátszó kell fentlegyen, mert egyikben néha újraindításig nincs hang, másik kilép ha elforgatom, harmadik akkor ha beletekerek, a negyedikkel ha egy bizonyos formátumot nyitok meg, utána restartig nincs kép..... Egyik böngészőben NÉHA a beágyazott videók nem mennek, a másikban a kijelző vége után 3 centivel érnek véget a mondatok.
Na ezeket a dolgokat ahogy fejlődött az android, úgy meg kellett szokni :D
Samsung mellett jellemzően ha jött egy frissítés 1 valami lett jobb, 3 másik romlott el.
Huawei p10, p30, p40-eken már más a helyzet. Vagy a samuk alatt hozzászoktam a szarhoz, vagy még sose voltak ilyen megbízható telefonjaim :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!