Lecserélnéd a telefonodat azért a hibáért mert hetente random 1-2 alkalommal újraindul?
Igen, kérdés nélkül. Ha bármilyen veszély helyzet van vagy mit tudom én jó ha legalább a telefon stabil. Ne akkor szórakozzon.
De kinek mi
Ha garanciális a telefon akkor kötelesek kicserélni mivel nem javítható.
Ha pedig nem akkor vagy együtt élsz a hibával vagy kidobod a francba és veszel egy normális telefont.
"Ha garanciális a telefon akkor kötelesek kicserélni mivel nem javítható."
Senki nen állított ilyet. Addig és ennyiszor javíthatják, amennyi az idők végezetéig belefér. Nem ez a lényeg. Hanem az, hogy a vásárló az, aki megelégelheti a helyzetet 3 sikertelen javítást követően, és kérhet cserét, árleszállítást, vagy elállhat a vásárlástól. Ettől függetlenül, ha a vásárló passzív ebben a kérdésben, a vállalkozás is kezdeményezhet hasonlóan, ha neki a javítás nem gazdaságos. De nem kötelezettsége. Tehát a kérdezőnél a labda.
Ha Xioami lett volna, akkor nem lepődtem volna meg rajta. De így, hogy Samsung nem gondoltam volna rá..
Egyébként a gyártási hiba sajnos fent áll, hibásan jön le a gyártósorról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!