Szerintetek érdemes panaszt tennem? i.imgur.com/O9hMDwQ.png i.imgur.com/zymr5jX.png
Telefonos ügyintézés kapcsán 40 percnyi várakozás, valamint online ügyintézés lehetetlensége céljából? A Vodafone a feltöltőkártyás sim-kártyát nem képes aktiválni a megadott honlapon, ugyanis formátumhibát jelez. A formátum viszont helyes!
Ezután ügyfélszolgálatot hívtam, ahol első körben 15 perc várakozás után azzal lettem lerázva, hogy az aktiválandó sim-kártyáról kellett volna tárcsáznom, mert így nem tudja aktiválni. Ezt egyébként erősen kétlem, de legyen megpróbáltam és lám érdekes módon csak segélyhívás engedélyezett. A 1270 pedig nem, kérdem én akkor mégis hogyan aktiváljam a sim-kártyát?
Ezután tettem még egy próbát, ahol 45 percnyi várakozás után végre felvette valaki, én pedig véletlenül leraktam. Egyébként is meguntam a hülyeségüket.
A linken meg kellene nézni, két ↵ ütöttem a kiírandó kérdés alá!
A link egyébként él, csak http:/s nem engedett beszúrni, ezért ki kellett előtte törölni. Ezért szúrta be a kérdésbe, egyébként már megtettem a panaszt! Nem gondolom, hogy 45 percnyi várakozás elfogadható lenne, az meg főleg nem hogy üzemeltetnek egy online oldalt, ahol lelehetetlen elvégezni a sim-kártya aktiválását.
Azt tedd hozzá, hogy ilyenkor este hívogatod őket.
Én aktiváltam már így kártyát, valóban arról kellett hívni.
De most tényleg mit is akarsz hogy szidjuk veled a szolgáltatót vagy mi??
sim kártyával szexelni, ez egy új figura?
:)
javaslom a telekom szolgáltatást, ott Vanda az ügyintéző, sokkal hamarabb kielégíti az ügyfél kívánságait.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!