Flottából kivett telefonszámot feltöltőkártyássá
hogyan lehet visszaminősíteni?
Bemesz az ugyfelszolgalatra, es helyben elintezik. Arra vigyazz, hogy amilyen jol mukodik a voda rendszere mostanaban, lehet hogy megszivod mert keptelenek lesznek bekapcsolni rajta a mobilnetet vagy epp egyaltalan aktivalni az uj elofizetest.
2022. jan. 7. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 A kérdező kommentje:
Mennyibe kerül, milyen papírok kellenek a flottától stb... Mivel, amikor beviszed a céges flottába a szám tulajdonosa a cég, és amikor kilépsz akkor ez egy előfizető nélküli használatlan telefonszám lesz. De mindegy, majd bemegyek és megírom a választ :-)
Amikor a flottából visszaadják a nevedre a számot akkor a szolgáltató beteszi valamilyen díjcsomagba - jellemzően a legolcsóbba, legegyszerűbbe. Ha nem mész be megváltoztatni, akkor úgy marad. Menj be az ügyfélszolgálatra és regéld el mire szeretnéd változtatni. Az azonosításhoz szokásosan szükséges iratok kellenek. Személyi, lakcímkártya, stb. Én kérnék egy új SIM kártyát is a helyedben (a számod megmarad), mivel a régi kártya sorszáma, pin és puk kódjai, stb a flottakezelőnél megvannak. Ezeket ne tudja már már, csak te.
Meg arra érdemes presszionálni az ügyintézőt, hogy a flottás korlátozásokat kapcsolja ki!
Én 2 évig jártam a telekom nyakára, mert nem tudtam az online felületeken és az applikációban semmit sem csinálni, mert ez a tiltás bent maradt a rendszerben.
2022. jan. 7. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 A kérdező kommentje:
Neked automatikusan a nevedre visszakerült a telefonszám vagy kellett valamilyen dokumentum a flottától ami alapján intézted? Mert az enyém "jelenleg nincs hozzárendelve egyetlen előfizetőhöz sem" pozícióban van. Ja, nagy eséllyel új sim kártyát kell kérni mivel amikor beléptem, adtak egy másikat.
Hát ezt látod nem tudom, elég régen volt és nem emlékszem ilyenre hogy nincs hozzárendelve.
2022. jan. 7. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
ja az még az adategyeztetéses dolog előtt volt! Lehet, hogy most emiatt van ez hogy nincs hozzárendelve, hogy a szolgáltatónál nem egyeztetted még az adataidat.
2022. jan. 7. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 A kérdező kommentje:
Az esetemben a flotta nem adta vissza a nevemre csak szimplán törölték a flottából, ami azt eredményezte hogy kitörölték a rendszerből is. És sajnos semmit nem lehet tenni hogy ismét hozzám tartozzon a szám. A tanulság hogy kérni kell egy lemondó nyilatkozatot a flottától az előfizetői jogviszony átírásához, és a nevedre vissza tudod íratni a telefonszámot. Mivel ahogy sejtettem, amint belépsz a flottába már nem te vagy a telefonszám tulajdonosa ezért ha visszamondja a szerződést anélkül hogy átruházná a számot, törlik a rendszerből és majd egy idő után újra kiadják.
Téged sérelem ért. Írd le az NMHH-nak a történteket. Te számhordozást szerettél volna, de mivel nem egy mobilszolgáltatóval, hanem a szolgáltató és a végfelhasználó közé beékelődött céggel szerződtél, az elektronikus hírközlési törvény által nyújtott jogi védelmedről tudtodon kívül lemondtál. Hogy a jövőben mások ne járjanak így, ezt a történetet jelentsd az NMHH-nak. Ezt ingyen egy emailben megteheted. Még kártérítést is kaphatsz, de jó esetben a flottát bezáratják és a többi számot felszabadítják. Egy jogilag kétes cégnél voltál.
2022. jan. 9. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 A kérdező kommentje:
8. Ha valamelyik haverod megengedi hogy saját kiemelt céges flottájához csatlakozz mint pl. az én esetemben történt, akkor a telefonszám új tulajdonosa az a cég lesz akinek fizeted a havi költséget. Ahhoz hogy újból a tiéd legyen a szám mielőtt a flotta megszünteti a szerződést, cégnek egy lemondó nyilatkozattal a rendelkezésedre kell bocsátani a számot. Ennek semmi köze a számhordozáshoz. Egyszerűen, a telefonszám utolsó tulajdonosa a céges flotta volt. Azzal kellett volna nyitnom hogy bemegyek a szolgáltatóhoz megkérdezni mi ennek a menete mielőtt kilépek a flottából. Szóval ez egyrészt én hibám, másrészt az agyatlan mobilflottás ügyintézőé.
Pont az ilyen jófej hozzáállás miatt van a sok baj a flottákkal, akik igazából mindig azt állítják, hogy minden oké velük, de jogilag több sebből véreznek, de a piac megtűri, mert Te is véded, pedig a 7-es válaszod alapján valójában Te a számodat egy másik mobilszolgáltatóhoz saját névre akartad volna hordozni. Mivel az flotta nevén volt a számod, így feléjük kommunikáltál. Szerintem tévedésből azt mondtad nekik, hogy bocs, de nem akarok a továbbiakban a flotta tagja lenni, lemondom a szolgáltatást. Ezzel törölték is a számodat. Nem kérdeztek vissza, hogy "nem hordozni szeretnéd inkább? Mert ha igen, akkor kiengedő nyilatkozatot adunk, azzal bemész a szolgáltatóhoz és a nevedre veszed egy akármilyen csomagban." Fenntartom, hogy Téged sérelem ért, mert a Te hívószámodat elvesztetted egy nem megfelelő ügyintézés miatt. (Oké, megértem, hogy a haverod miatt nem szívózol.) A pozitív hozzáállásod miatt vannak még ilyen "kiemelt céges flották", akik nevén több szám van, mint dolgozó és üzletszerűen flottáznak.
2022. jan. 10. 00:33
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: