Mobil szolgáltató adategyeztetés után küld-e egy Ilyen szerződést? "Előfizetői szerződés módosítás közös megegyezés alapján előre fizető előfizetők számára" Feltöltőkártyás sim.ről van szó. Mégis említ a szerződésben ilyent:
Figyelt kérdés
SZÁMLA FORMÁTUMA: Havi papír-alapú számla
HAVI SZÁMLÁZÁS
KEZDŐNAPJA: Minden hónap 20. napján
2021. dec. 11. 20:23
2/5 A kérdező kommentje:
Az ügyfélszolgálaton nem érek el élő hangot....
2021. dec. 11. 20:24
3/5 anonim 



válasza:





Keresd fel az ügyfélszolgálatot, személyesen.
4/5 anonim 



válasza:





Nem lehet, hogy valamit elnéztél és (akaratod ellenére) díjcsomagot váltottál előfizetésesre?
5/5 A kérdező kommentje:
Elértem az ügyf.szolgálatot. Ez így rendben van.
2021. dec. 12. 05:58
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!