Három napja nem kapom meg az OTP Direkt SMS-eket. Mi lehet az oka?
Három napja nem kapom meg az SMS értesítéseket a bankkártyás vásárlásaimról. Valamint a netbankba sem tudok belépni, mivel a szükséges kódot sem kapom meg SMS-ben, ahogy az online bankkártyás vásárlások azonosító kódjait sem. Olyan online vásárlásnál, ahol el van mentve a kártyám, és így nem küld kódot a kétfaktoros azonosításhoz, azok a fizetések sikeresek, mivel az adott partner visszajelezte a sikeres fizetést. A bolti bankkártyás fizetések is sikeresek. Ha valaki magánszemély küld nekem SMS-t, azt megkapom.
Kérdés, hogy mi lehet a hiba? A banknál vagy a szolgáltatónál (Vodafone) lehet a gond? Melyikhez forduljak első körben?
Voltam így, csak én egyedül a pénzmozgásról nem kaptam sms-t.
Utalni, bankolni tudtam.
Bementem az OTP-be, mondták beállították.
Semmi.
Megint bementem, mondták beállították.
Semmi.
Még 2x,másik fiókban is hátha az ügyintéző béna.
Kiderült, hogy a telefonom nem jelez új üzenetet, ha jön infó a pénzmozgásról.
Minden más SMS megjeleni a képernyőn, pittyen, csak ez nem..
Nem is régi okostelefon.
Úgy kell keresgélni, hogy megjött-e a fizu.
Fogalmam sincs miért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!