Ilyenkor mi a teendő vagy a Vodafone segíteni fog?
Figyelt kérdés
Van mobil előfizetésem és tegnap kártyás művelettel online befízettem a számlám, de véletlenül rossz telefonszámot adtam meg így máshelyre ment a befízetés.
Voltam a bankba is. Azt mondták, hogy pár nap múlva mikor a tranzakciót lezárják akkor tudnak egy bízonylatott adni arrol, hogy megtörtént a befízetés.
Na most írtam a vodafone (számlaleigazolás email címére)
Melyik telefonszámra történt és az online tranzakciót is le fotoztam.
Ilyenkor a vodafone mennyire együttműködő?
meg fog oldodni ez a probléma?
2021. dec. 15. 10:50
12/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget
Megoldódott és átvezették az átutalt összeget.
2022. márc. 11. 13:21
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!