Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ilyenkor mi a teendő vagy a...

Ilyenkor mi a teendő vagy a Vodafone segíteni fog?

Figyelt kérdés

Van mobil előfizetésem és tegnap kártyás művelettel online befízettem a számlám, de véletlenül rossz telefonszámot adtam meg így máshelyre ment a befízetés.

Voltam a bankba is. Azt mondták, hogy pár nap múlva mikor a tranzakciót lezárják akkor tudnak egy bízonylatott adni arrol, hogy megtörtént a befízetés.

Na most írtam a vodafone (számlaleigazolás email címére)

Melyik telefonszámra történt és az online tranzakciót is le fotoztam.


Ilyenkor a vodafone mennyire együttműködő?

meg fog oldodni ez a probléma?



2021. dec. 15. 10:50
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
és azóta?
2022. márc. 11. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítséget

Megoldódott és átvezették az átutalt összeget.

2022. márc. 11. 13:21
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!