Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ilyenkor mi a teendő vagy a...

Ilyenkor mi a teendő vagy a Vodafone segíteni fog?

Figyelt kérdés

Van mobil előfizetésem és tegnap kártyás művelettel online befízettem a számlám, de véletlenül rossz telefonszámot adtam meg így máshelyre ment a befízetés.

Voltam a bankba is. Azt mondták, hogy pár nap múlva mikor a tranzakciót lezárják akkor tudnak egy bízonylatott adni arrol, hogy megtörtént a befízetés.

Na most írtam a vodafone (számlaleigazolás email címére)

Melyik telefonszámra történt és az online tranzakciót is le fotoztam.


Ilyenkor a vodafone mennyire együttműködő?

meg fog oldodni ez a probléma?



2021. dec. 15. 10:50
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Egyedül te vagy a felelős érte.


[link]

2021. dec. 15. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Addig is mindenképp fizesd be a számlád a helyes számlaszámra (is), hiszen az most befizetetlen.
2021. dec. 15. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
De minek akarsz bizonylatot a banktól? Sztornózást kérj, ha még nem zárult le a tranzakció, ne bizonylatot.
2021. dec. 15. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Beszéltem velük és nem lehet sztornózni sajnos
2021. dec. 15. 11:24
 5/12 anonim ***** válasza:

"Ilyenkor a vodafone mennyire együttműködő?"

Amennyire te lennél együttműködő, ha neked tartozna valaki, és a pénzed másnak utalná. Mit tudnál vele kezdeni?

Tehát továbbra is van egy befizetetlen számlád amit be kell fizetned.

Van egy pénzösszeged, amiről fogalmad sincs hova lett.

A bank nem felelős érte, te utasítottad hogy tegye oda ahova tette. Elvileg megmondja ha kikéred, kihez tartozik a számla, de azzal sem feltétlen vagy kisegítve.

Ha el is éred a számla gazdáját, nem köteles szóbaállni veled. Ugyan a törvény a te oldaladon áll, neked kell kikényszerítened hogy visszaadja ami a tiéd.

Elvileg ilyenkor a bank annyit tud tenni, értesítért küld a téves utalásról a másik félnek. Az kb. annyira kötelezi bármire is, mintha én küldenék neki egy sms-t.

Ha akarja, éppen visszaküldheti neked. Ha akarja, akkor tudomást se vesz róla.

Majd szólj hogy mit tudtál intézni.

2021. dec. 15. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%
Ha meglesz a bizonylat(ha van netbankod, egy sima screenshot is elég a befizetésről), küldd be a szamlaleigazolas.hu@vodafone.com emailcímre, illetve ha megvan, érdemes még beleírni melyik telszámra került az összeg, majd a 1750-et hívd és kérd az összeg átvezetését. Az átvezetés idejére kiemelnek a behajtásból.
2021. dec. 15. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Sokan riogatnak, de azért, mert félreérthető a kérdésed. Azt hihetik, hogy másnak utaltál, pedig nem, Te a Vodának utaltál, csak a közleményben elütötted a telefonszámot. Semmi gond, akár az online bizonylatot is megküldheted e-mail-ben a Vodának és akkor azonnal jóváírják Neked az utalást. Van olyan mobilszolgáltató, amelyik a bankszámla alapján azonosítja az ügyfelet, tehát a közleményt nem is nézi. Ha a Voda is van ilyen fejlett, akkor meg már Hozzád könyvelték a Te befizetésedet. (Simán lehet az is, hogy a közleménybe egy feltöltőkártyás számot, vagy egy inaktív telefonszámot írtál, így az utalásod azonosítatlan tételként vár arra, hogy egyszer valaki beazonosítsa.
2021. dec. 16. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Utolsó, a voda nem ilyen fejlett sajnos, vezetékes oldalon minden előfizetéshez külön szlaszám van, ott nincs az ilyen utalásokkal gond, mobil oldalon viszont közlemény alapján azonosítunk.

Van 1000-ből 1 kivétel, ahol üres közleménynél a rendszer felismeri a nevet és könyvelődik a befizetés, de ez tényleg ritka, többnyire függőszámlán marad az összeg.

Viszont a kérdező nem utalt, sima kártyás fizetéssel pedig az előző válasz érvényes, leigazolni e-mailben, majd 1750-et hívni átvezetési kérelem miatt, hogy gyorsabban meglegyen+kiemeljék behajtásból.

2021. dec. 16. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
A Voda fogja megoldani a dolgot.
2021. dec. 19. 06:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Koszonom a valaszokat,

Meg nem kaptam visszajelzest a vodafonetol sajnos

2021. dec. 19. 11:31
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!