Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telefon, szoftware vagy SIM...

Telefon, szoftware vagy SIM hiba szokott ilyet okozni?

Figyelt kérdés
Samsung Galaxy A40 készülék esetében fordul elő, hogy néha (havonta 1-2 alkalommal) "gondol egyet" a telefon és PIN kódot kér. Megadva a PIN-t egy üzenet fogad, hogy a SIM kártya nem megfelelően lett eltávolítva és indítsam újra a telefont. Tudom, hogy ez bármi lehet, de leggyakrabban mi szokott ilyet okozni? SIM hiba vagy inkább telefon hiba lehet? A Telekomos chaten az imént azt tanácsolták, hogy csináljak egy hard resetet, de mielőtt nekiállok legyalulni a telefonról mindent, szeretném tudni, hogy volt-e már valakinek ilyen problémája és mi volt a megoldás? Sim-et cseréltetni talán egyszerűbb lenne a hiba forrásának megtalálásához, de ha jobban belegondolok, időben az is legalább annyira hosszú lesz, mint mindent újrarakni, ha be kell mennem a szolgáltatóhoz. Mit javasoltok?

2021. nov. 25. 22:04
 1/6 anonim ***** válasza:
83%
Előbb simet cseréltess!
2021. nov. 25. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

"Telekomos chaten az imént azt tanácsolták, hogy csináljak egy hard resetet"

Persze, hogy azt tanácsolták. Minden szirszarra ezt tanácsolják, itt a Gyk-n is. Annyi igazság van benne, hogy menet közben összeszedett szoftveres hibákat helyre tesz a hard reset.

Én is kicseréltetném a simet első körben.

2021. nov. 25. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

A SIM kártya nem érintkezik megfelelően. Régebbi telefonjaimon nagyon sokszor előferdült ilyen. Úgy oldottam meg, hogy a kártya hátuljára ragasztottam 1-2 réteg szigetelő szalagot, vagy más ragasztó szalagot, hogy vastagabb legyen és ez által jobban odanyomódjon az érintkezőkhöz. Vigyázni kell nehogy lejöjjön a rag szalag és bent maradjon a telefonban... na akkor lehet műteni.


Ha a kártyád 1-2 évesnél régebbi akkor mindenképpen érdemes kicseréltetni - ingyen kapsz, ugyanazzal a számmal másikat.

2021. nov. 26. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Be mész egy telekomos üzletbe és kicserélteted a kártyát.
2021. nov. 26. 05:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek! Ment a zöld. Mivel az instant népszavazás eredménye 4 igen, 0 nem, 0 tartózkodás mellett, valamint mivel én is erre gondoltam először, az lesz, hogy bemegyek akkor egy SIM cserére hozzájuk. Remélem, hogy tényleg csak a kártya szarakodik. Sajnálnám a telót.
2021. nov. 26. 06:27
 6/6 A kérdező kommentje:
Ha esetleg érdekelne valakit, leírom mi lett a történet vége. Sajnos sem az SD sem a SIM csere sem segített, így megcsináltam végül a hard resetet is. Azóta, tehát már kb. 1 hete, nem jött elő a hiba! Remélem most már így marad, véglegesen! :) Egyébként nagy szívás volt ez a gyári visszaállítás, nem véletlenül akartam elkerülni. Mind a mai napig nincs minden visszaállítva a telón, pedig szerintem már összességében vagy 2-3 órát is elszarakodtam vele, hogy minden mentett jelszót meg beállítást visszacsináljak. A lényeg, hogy nem gondoltam volna, hogy tényleg egy szoftver okozza ezt a hibát! Viszont nagyon örülök neki, hogy nem kell új telefont vennem! :)
2021. dec. 11. 09:32

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!