Más is járt úgy mostanába a Vodafone-al ,hogy nem könyvelik le a befizetett számláit?
Figyelt kérdés
Sziasztok! A kedves Vodafone már 3.hónapi számlabefizetésemet nem hajlandó lekönyvelni,holott időben utalok mindig. Már voltam benn személyesen az üzletben,kértem a banktól hitelesített számlakivonatot, azt be is vittem az üzletbe az ügyintézőnek és el is küldtem arra az emailre amit megadott. Ennek ellenére már felszolító sms-t küld a Vodafone ,hogy tartozásom van..Ezért felhívtam csütörtökön az ügyfélszolgálatot,ahol ugyanazt az email adták meg mint az ügyintéző csaj a boltba,hogy arra küldjem el a banki hitelesített számlakivonatot az utalásokról. Erre ma megint jött egy felszólító SmS..Már nagyon elegem van! Járt valaki hasonlóképpen?2021. nov. 15. 10:14
1/8 anonim válasza:
Más is járt így. De ettől függetlenül nem tudunk neked segíteni.
Noha a két cég egyesülése óta legendásan átcsapott negatívba az ügyintézés színvonala, az ilyen ügyet lehetőleg személyes ügyfélszolgálaton kell elintézni, esetleg panaszt tenni ha nem intézik. Írásban, tértivevényes levélben, email-ben.
2/8 A kérdező kommentje:
Kedves válaszoló! Köszönöm a választ. Tudom,hogy itt nem tudtok kimondottan segíteni, de nagyon érdekelt,hogy csak én vagyok ilyen "szerencsés " akit szívatnak vagy mással is eljátszották már e ezt.
2021. nov. 15. 12:46
4/8 anonim válasza:
1750-et hívd, meg tudják keresni a leigazolást és továbbítják az illetékeseknek+kiemelnek behajtásbol a könyvelés idejére.
5/8 A kérdező kommentje:
3. Természetesen amint lejár a hűség időm ezek után az első dolgom lesz szerződést bontani,és szolgáltatót váltok.
4.Hívtam a 1750-et és ott is ugyanazt az emailt adták meg ,amit az ügyintéző csaj a boltba,hogy arra küldjem el a banki számlakivonatokat. :/ De nem történt azóta se semmi.. sőt inkább ma reggel kaptam még egy felszolító SMS-t.
2021. nov. 15. 22:15
6/8 Ypszilon1980 válasza:
Nem értem ezt, én már az első ilyen esetnél panaszt tettem volna írásban, csatolva az igazolást a befizetésről. Káosz van ott, nem csodálkozok semmin, nálam szerencsére ilyen még nem volt. Kérdés az is hogyan fizetted.
7/8 anonim válasza:
Hmm.. pár hete férünk hozzá az igazolásokhoz, mondd, hogy ugyan nézzen már rá, xy emailcímről küldted be. Ha nem hajlandó, tegyél rá panaszt!! meg KELL néznünk, ugyanis ha csak ott marad, ahová beküldted a továbbításunk nélkül, az mostanság 40-50 nap, mire kezelik, és még lehet keveset is írtam.. próbáld meg megint, nehogy gáz legyen, az smsekkel is csak a baj van, nehogy kapj egy korlátozást hirtelen.. :/
8/8 A kérdező kommentje:
6.-os Természetesen már mikor az első havit nem könyvelték le,egyből írtam emailt,amire persze nem reagáltak. Bementem személyesen a boltba az ügyintézőhőz , ő kért hivatalos számlakivonatot amit be is vittem neki, és azt mondta ő az októberi befizetésemet látja. Mégis most a Vodafone azt is keresi rajtam. Tegnap mivel nem értem el őket telefonon(állandóan foglaltat jelzett a 1750-es szám) kaptak még két emailt ,amit már elég durva hangnemben írtam. De még mindig nem történt semmi.
2021. nov. 16. 08:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!