Telenornál van lehetőség, hogy visszakapjam a teljes befizetett összeget a készülekre?
Figyelt kérdés
Januárban vásároltam tőlük telefont és azóta 2 havonta vissza kell járni vele, mert nem működik, hol a töltés, hol az üzenetek, hol a hívás nem megfelelő. Ez volt egészen mostanáig, utóbbi szervizelés során nem a januárban vásárolt terméket adták vissza, hanem ugyanolyan típust csak újat. Ismét jelentkeztek a problémák és szeretném nekik visszavinni a telefont és a pénzt visszakapni. Ez hogyan kivitelezhető?
Dolgozói flotta csomagban vagyok. Köszi, ha segítesz!
2021. nov. 8. 13:34
1/2 anonim válasza:
Pontos választ a Telenor ügyfélszolgálat adhat a kérdésedre.
Januárban vásároltad meg egy összegben, vagy részletfizetéssel kötöttél szerződést, aminek kapcsán esetleg további kedvezményt vettél igénybe?
2/2 A kérdező kommentje:
Részletfizetéssel, amely most novemberben jár le.
2021. nov. 8. 16:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!