Milyen a különböző telefongyártók customer service-e?
Melyik amit mindenképpen el kell kerülni, melyik ami vállalható?
Érdemes ezek alapján szelektálni telefon vásárlás előtt?
Főként ami érdekelne a Samsung, Sony, Oneplus. De a többiről is írhattok. Köszi
Huaweiről tudok nyilatkozni, az valami borzalmas. Az előző telefonom, ami egy P20 Pro volt, használtan vettem. Egy idő után kiderült, hogy szürkeimportos, nem jöttek rá a frissítések...mondom jól van akkor, beszélek az ügyfélszolgálattal, mit lehet tenni.
Szériaszám alapján olasz, nem tudják miért nem érkezik meg rá frissítés, vigyem szervizbe. Mondtam nekik hogy garanciás, megjavítják gariban? Mondták persze persze, ez nem kizáró tényező!
kicsivel később újra felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ilyenkor ugye elkérik a szériaszámot újból...
"szériaszám alapján osztrák, vegye fel a kapcsolatot az osztrák ügyfélszolgálattal"...
írtam az osztrák ügyfélszolgálatnak, ők megerősítették hogy igen igen, tényleg osztrák, de ezzel, hogy nem érkeznek meg rá a frissítések, nem tudnak mit kezdeni. vigyem szervizbe, ha zavar.
elvittem szervizbe, kezemben a számla, garanciapapír, stb. mondom "a telefon külföldről származik, de itt vannak a papírjai, szoftverfrissítést szeretnék, mert nem jönnek meg a frissítések. garanciás, szóval ez pedig garanciális hiba".
"hát hiába garanciás, külföldi, nem javítjuk"
"de garanciás, megvan az összes papírja, telefon is mutatja hogy érvényes a garancia"
*szervizes vállvonogatva* "nem érvényes"
mondom jólvan...xda-n kerestem rá megoldást, felraktam én itthon a frissítéseket manuálisan. sajnos egyszer elnéztem, rossz frissítést küldtem a telefonra, alaplaphibás lett. szerencsére meg tudtam oldani olcsón a cserét egy hazai alaplapra, így aztán végül minden jó lett.
Szóval nekem ez a "kellemes" tapasztalatom a Huawei ügyfélszolgálatával. Félretájékoztatnak, nem tudnak megoldással szolgálni, az ügyfélszolgálat nem tudja mit javít a szerviz (vagy csak a szervizeseknek nem volt kedve hozzá, abból a kettőből kinézem)...a szervizes flegmasága csak hab volt a tortán. Kb én éreztem szarul magam, amiért odavittem a telefont, neki meg dolgoznia kellett (volna).
Samsungnál ha tudod mit akarsz, akkor segítenek.
Nekem még szervizbe nem kellett mennem, elég volt igénybe vennem a támogatást. Ami azt jelenti, hogy felveszik veled a kapcsolatot, engedélyt kérnek a hozzáférésre, és megkeresik mi a baj, megoldják. Hacsak nem fizikai meghibásodásról van szó. Táveléréssel már néhány alkalommal oldottak meg zavaró problémákat.
Azért hozzátenném, hogy nem belépő szintű készülékeim vannak, ott lehet hogy nem működnek ezek a támogatási megoldások.
Én a Huawei-ről csak pozitívat tudok mondani.
Igaz, nekem nem szürkeimport készülékem van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!