Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Milyen a különböző telefongyár...

Milyen a különböző telefongyártók customer service-e?

Figyelt kérdés

Melyik amit mindenképpen el kell kerülni, melyik ami vállalható?

Érdemes ezek alapján szelektálni telefon vásárlás előtt?

Főként ami érdekelne a Samsung, Sony, Oneplus. De a többiről is írhattok. Köszi


2021. okt. 16. 21:30
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Minek akarsz foglalkozni velük? Szerintem életemben nem beszéltem még egyikkel se pedig vagy 4 típusú telefonom volt, összesen vagy 12 az elmúlt 15 évben.
2021. okt. 16. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Huaweiről tudok nyilatkozni, az valami borzalmas. Az előző telefonom, ami egy P20 Pro volt, használtan vettem. Egy idő után kiderült, hogy szürkeimportos, nem jöttek rá a frissítések...mondom jól van akkor, beszélek az ügyfélszolgálattal, mit lehet tenni.

Szériaszám alapján olasz, nem tudják miért nem érkezik meg rá frissítés, vigyem szervizbe. Mondtam nekik hogy garanciás, megjavítják gariban? Mondták persze persze, ez nem kizáró tényező!

kicsivel később újra felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ilyenkor ugye elkérik a szériaszámot újból...

"szériaszám alapján osztrák, vegye fel a kapcsolatot az osztrák ügyfélszolgálattal"...

írtam az osztrák ügyfélszolgálatnak, ők megerősítették hogy igen igen, tényleg osztrák, de ezzel, hogy nem érkeznek meg rá a frissítések, nem tudnak mit kezdeni. vigyem szervizbe, ha zavar.

elvittem szervizbe, kezemben a számla, garanciapapír, stb. mondom "a telefon külföldről származik, de itt vannak a papírjai, szoftverfrissítést szeretnék, mert nem jönnek meg a frissítések. garanciás, szóval ez pedig garanciális hiba".

"hát hiába garanciás, külföldi, nem javítjuk"

"de garanciás, megvan az összes papírja, telefon is mutatja hogy érvényes a garancia"

*szervizes vállvonogatva* "nem érvényes"


mondom jólvan...xda-n kerestem rá megoldást, felraktam én itthon a frissítéseket manuálisan. sajnos egyszer elnéztem, rossz frissítést küldtem a telefonra, alaplaphibás lett. szerencsére meg tudtam oldani olcsón a cserét egy hazai alaplapra, így aztán végül minden jó lett.


Szóval nekem ez a "kellemes" tapasztalatom a Huawei ügyfélszolgálatával. Félretájékoztatnak, nem tudnak megoldással szolgálni, az ügyfélszolgálat nem tudja mit javít a szerviz (vagy csak a szervizeseknek nem volt kedve hozzá, abból a kettőből kinézem)...a szervizes flegmasága csak hab volt a tortán. Kb én éreztem szarul magam, amiért odavittem a telefont, neki meg dolgoznia kellett (volna).

2021. okt. 16. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Samsungnál ha tudod mit akarsz, akkor segítenek.

Nekem még szervizbe nem kellett mennem, elég volt igénybe vennem a támogatást. Ami azt jelenti, hogy felveszik veled a kapcsolatot, engedélyt kérnek a hozzáférésre, és megkeresik mi a baj, megoldják. Hacsak nem fizikai meghibásodásról van szó. Táveléréssel már néhány alkalommal oldottak meg zavaró problémákat.

Azért hozzátenném, hogy nem belépő szintű készülékeim vannak, ott lehet hogy nem működnek ezek a támogatási megoldások.

2021. okt. 17. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Én a Huawei-ről csak pozitívat tudok mondani.

Igaz, nekem nem szürkeimport készülékem van.

2021. okt. 17. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!