Telefon, Telekom: Valaki telefonált, de nem voltam elérhető. Bekapcsolás után még 12 órával se jelezte, hogy keresett volna bárki. Miért nem jelezte? Be kell állítani valahol, hogy jelezze utólag? Ha igen, akkor hol?
Figyelt kérdés
2021. szept. 16. 21:57
1/5 anonim válasza:
Hívásértesítő funkciótól függ.
2/5 anonim válasza:
A telekom appban is benne van asszem. De az ügyfélszolgálat biztosan be tudja kapcsolni. Nem a telefonon kell bekapcsolni, mert ez a telekom szolgáltatása.
3/5 anonim válasza:
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen mindegyikőtöknek a választ!
SMS-ben elküldtem a "+HIVASERTESITO" kódot a Telekomnak és azt írta, hogy már be van kapcsolva. Visszanéztem az üzeneteket és valóban be lett már kapcsolva közel 5 hónapja. Mégsem kaptam értesítést legalább 1 hívásról...48 óráig tárolja a Telekom a ezeket a sikertelen hívásokat. A gyakorlatban nem így van...
2021. szept. 17. 08:16
5/5 anonim válasza:
A hívásértesítő szolgáltatás csak akkor működik, ha hívásátirányítás be van állítva a +36309876543 technikai számra, valamint a VoLTE szolgáltatás ki van kapcsolva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!