Miért nem látom Icloudban az útólag csinált mappákat gépen? (fordított esetben se ha gépen csinálok azt nem látom a telefonon)
Figyelt kérdés
2021. márc. 29. 08:56
1/24 anonim válasza:
biztos, hogy au iCloud drive-ban csináltad a mappákat és nem a saját készüléken?
2/24 A kérdező kommentje:
Fotókon belül csináltam a telefonon is és a gépen is. Az egyik ismerősöm is fotókon belül csinálta és ő látja mindenhol.
2021. márc. 29. 09:23
3/24 anonim válasza:
Gépes mappában nekem is másképp van, de ha belépsz icloud.com-ra ott pont úgy tudod rendezni ahogy a telefonon is van tehát ha ott rendezgeted akkor a telefonon már nem kell, mert pont úgy lesz ott is
4/24 A kérdező kommentje:
Igen és is így szeretném, hogy gépen megcsinálom és telefonn már nem kell, de hiába csinálok új mappákat nem láttom őket a másik eszközön.
2021. márc. 29. 09:30
5/24 anonim válasza:
icloud.com-on csináld akkor, az tökéletes szinkronnal van a telefonoddal
7/24 A kérdező kommentje:
Igen tudom, de ott csináltam eddig is
2021. márc. 29. 09:38
8/24 A kérdező kommentje:
Nem kell valamit beállítani vagy engedélyezni amiről tudsz esetleg?
2021. márc. 29. 09:39
9/24 anonim válasza:
Nekem is csak egy hete van iphone-om. A fiókbeállításokban nézd meg h szinkronizálva van-e a telefonoddal. Oda kattintva az eszközöknél kell hogy mutassa a telefonodat.
10/24 A kérdező kommentje:
Ott van a saját eszközöknél a telefonom gondolom akkor szinkronizálva van.
2021. márc. 29. 09:53
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!