Kerdesekkel teli kérdése:
Vodafonosok!Ti sem kaptatok szamlat?
Figyelt kérdés
Az augusztusi szamlam nem erkezett meg,egyszerre fogjak kikuldeni a szeptemberivel?
vagy azert lehet ez, mert nem mukodott a myvodafone alkalmazasuk?
2021. aug. 31. 08:47
1/3 anonim válasza:
Ha nem kapsz számlát, azt az ügyfélszolgálaton kell jelezni. Mindenképp csörögj oda, nehogy korlátozzák a kimenő hívásaid 30 napot meghaladó tartozás miatt.
2/3 Ypszilon1980 válasza:
Nem korlátoznak semmit, weben belépve kiírja, hogy még nem készült el a számla, amint meglesz értesítenek úgy, mint eddig. Természetesen 2 számlát is kérhetnek be egyszerre, valójában mindegy, ne költsd el, fizetni ugyanannyit fogsz.
3/3 Koplárovics Béci válasza:
Küldtek kb egy hete emailt:
Változások a számlázásban
Felhívjuk figyelmed, hogy előfordulhat, hogy az átállással összefüggésben aktuális havi számládat, számlázási gyakorlatunktól eltérően későbbi időpontban kézbesítjük, azonban erre figyelemmel ilyen esetben a fizetési határidőt is meghosszabbítjuk.
Én is szokatlan időben kaptam számlát, de ennek megfelelő a fizetési határidő is. Ettől függetlenül nem baj, ha rákérdezel, hogy a te esetedben mi a helyzet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!