Mobil: Eltérő adatforgalom (mobilinternet) mérés - miért lehetséges?
Figyelt kérdés
Többször megtörtént, hogy azt gondoltam, hogy elfogyott a mobilinternetem, mert a beállításoknál, azon belül az Adatforgalom-kezelésben úgy láttam, hogy amennyi hátra volt (ezt a Telekom alkalmazásban láttam), annyit már elfogyasztottam. Majd következő nap kapok sms-t, hogy elfogyasztottam az adatkeret 80%-át. Vagy ismét megnézem a Telekom alkalmazásban, hogy hány MB maradt hátra és meglepődök, hogy sokkal több, mint ahogy azt számoltam. Nem értem...2021. aug. 27. 22:16
1/3 anonim válasza:
Lehet, hogy olyan csomagban vagy, ami nem mindent mér.
Nekem pl Messenger, Viber, Spotify stb korlátlan, az nem fogyasztja az adatkeretem.
Nálam így van az, hogy a telefon e hónapban 3,7gb-ot mért, a Telekom meg csak 2,3gb-ot.
2/3 anonim válasza:
Amit a Telekom appban látsz azaz igaz! Mert ugye ha az eléri a nullát akkor kapcsolja le a rendszer a netedet :)
És az 1-esnél a pont, sok szolgáltatás igénybe vétele nem csökkenti a havi adatkeretet. Nézheted a HBO GO-t egész nap, nem fog fogyni semmi. De ezt pontosan a telekom díjszabásában nézd meg, hogy a te konkrét díjcsomagodnál mi a helyzet.
3/3 anonim válasza:
A telekom appban lejjebb kell görgetni mert pl a fiatal opciót külön mutatja
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!