Van egy Realme 8 telefonom és simple alkalmazást használok a telefonon való fizetésre. Van, amikor probléma mentesen enged fizetni ugyan annál az automatánál is, van, amikor a következő hibaüzenetet dobja fel a terminál: "see phone for instructions"
Keresgéltem a neten, csak ujjlenyomattal oldom fel a telefont, de egyszerűen nem szűnik meg a probléma. A mobilnet mindig be van kapcsolva.
Ez a Simple nekem sem működik rendesen. Nem tudtam még rájönni, mi lehet a hiba.
2021. aug. 17. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
nálam tokenhiba szokott fellépni, aztán csak karikáz...(elfogynak a tokenek AKTÍV mobilnet mellett is, aztán képtelen újakat letölteni, vicc)
2021. aug. 17. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Én ilyenkor megnyitom a simplepay-t vissza teszem a terminálra a telefont, kéri az azonosítást és megy a dolog.
Nekem az a bajom, hogy ezt nem automatikusan csinálja a telefon. Régen Samsungnál feljött, hogy "használd a kódod" ne csak ujjlenyomatot, Xiaominál pedig fenti dolog van.
2021. aug. 18. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Kedves kettes! Mi az a "token hiba?" ( sőt, mi az a token?
2021. aug. 18. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
#4
fizetési tokeneket akkor használ a simple, amikor nincs neted. ezeket neten tölti le, a max számuk 10, és ezekkel lehet aktív net nélkül is fizetni.
2021. aug. 18. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Értem. Nekem mindíg van netem, valszeg nem ez a baj. A már rögzített bankkártyát kell frissítenem állandóan. Szerintem valami biztonségi intézkedés miatt. Kezdetben nem így működött. Rá kell jönnöm, hogy simple nélkül tudjak fizetni. K&H-s vagyok, de amíg működött az OTP-n kersztül, nem akartam bántani. Köszi közben leesett a tantusz, hogy a token ezért jelent tantuszt
2021. aug. 18. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 A kérdező kommentje:
Aki így járna mint én, nálam a megoldás a tokenekkel volt. Be kellett lépni a simple appba, és úgy fizetni a terminálnál. Frissítette a tokeneket és azóta ugyan úgy működik mint azelőtt. Mondjuk az nevetséges, hogy app újrarakás után is ugyan úgy trágya maradt, csak a fizetés után kapott észbe.
2021. aug. 25. 09:23
8/8 anonim válasza:
Nálam a fizetnivaló az iCsekk-appban jelenik meg. Klikk rá, hogy befizetem, erre megnyitja a Simplet ( amibe van egy bankkártya adatai rögzítve )Az elejin csak egy OK kellett, és a kártyáról befizette a pénzt. Mióta ez a nagy biztonság van, minden alkalommal bekéri a bankkártya adatait, ezután leemeli a pénzt, nekem kiírja, hogy a fizetés sikeres volt, majd törli a bankkártya adatait. Vagyis minden befizetésnél újból be kell írnom a bankkártya adatait adatait. Nálam nincsenek is tokenek ( un. zsetonok). Hiába próbáltam elmagyarázni a problémát a simple ügyfél-szolgálatának, nem értettük meg egymást. Mindig elküldtek egy másik szolgáltatóhoz, hátha ott van a hiba. De az iCsekk nek nincs is ügyfél-szolgálata...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!