A Vodafone teljesen elengedte az ügyfelei kezét?
A mobilapp egyszerűen egy szh*rrrr, mármint akkor, ha be tudsz lépni egyáltalàn.
Semmi nem működik rajta, net egyenleg végképp elérhetetlen mindenkinek.
A szolgáltató már időpontot se közöl, hogy meddig marad ez így.
Mi történik ott a Vodafone-nál, nekik tényleg ennyire minden mindegy lett?
Nekem a tuti+net 1GB csomag van, egy éve konkrétan csak akkor van netem a telón, ha wifi van a közelben, tehát az az 1 GB lószar. Az sms-eket gyakran napokkal később kapom meg, amikor valamelyik wifi hálózatra kapcsolódok. Többször hívtam őket, mindig ment a sopánkodás, hogy igen látják, hogy "adatvisszatartás" vagy mi van, de nem tudnak mit tenni, indítsma újra stb stb. És ennyi. Jövő héten váltok szolgáltatót. Ja és minden feltöltésnél levon kb. 1500 Ft-t, amit nem értek.
Akkor nem vagyok egyedül, úhgy látszik.
Én 6 éve vagyok náluk, de a mostani legutóbbi 2 hét nálam is sok már.
Én Tuti+5GB net csomagot használok.
Használtam. Mert, a netet lemondtam, dual simes telóba raktam egy Telekom simet, és a net továbbra azon megy.
Amikor összeg lefogy, akkor meg a számom is elhordozom. Ezt eldöntöttem.
Szerintem ezrek fogjàk otthagyni így őket, országosan.
És nem a Mari néni félék, akik 3 havonta 2000Ft-ot töltenek fel.
Kaptam egy 5Gb-os ajándékot kedden, ami péntek este járt volna le, de még mindig tudom használni.
Az appba nem tudok belépni én sem.
Nem szidom őket, mert én minden szolgáltatót végigjártam, a Voda volt eddig a legjobb.
Másnál is vannak szarakodások,higgyétek el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!