Miért kaptam ezt az üzenetet a vodafone-tól?
Tisztelt Ügyfelünk! Sikeres befizetését köszönjük. Számlafizető azonosító: (ezt nem írom ki). Befizetés összege: 3000.00 Ft. Befizetés után nyitott egyenlege: -4784.00 Ft. Befizetés után a lejárt tartozások összege: -3000.00 Ft. Üdvözlettel: Vodafone
Ezt arról a számról kaptam ami arról értesít ha a kártyámat feltöltöttem.
Próbáltam az ügyfélszolgálatot hívni, de minden munkatársuk foglalt.
Valaki a te kártyádra töltött fel pénzt.
- Vagy elírta a számot
- Vagy a rendszer tette rossz helyre a mostani káoszban....
Mindenképpen érdemes lenne megkérdezni az ügyfélszolgálatot, viszont mivel (elvileg) most ért véget az átállás egy új rendszerre, valószínűleg nagyon-nagyon leterheltek. Egyébként lehet, hogy te is az átállással kapcsolatban kaptál hibás értesítést és holnap küldenek egy újat, hogy "bocs, hagyd figyelmen kívül, amit tegnap kaptál!".
Én azt javasolnám, hogy írj az ügyfélszolgálatnak, arra is fognak válaszolni előbb-utóbb, és mivel a probléma nem sürgős, nem érdemes félórákat a telefonon lógnod.
Szia!
Most gondok vannak a Vodafonnál.
Én is kaptam:
Tisztelt Ügyfelünk! Sikeres befizetését köszönjük. Szàmlafizetö azonosìtò: 2xxxxxx8. Befizetés összege: 2000.00 Ft. Befizetés utàni nyitott egyenlege: -2000.00 Ft. Befizetés utàn a lejàrt tartozàsok összege: -2000.00 Ft. Üdvözlettel: Vodafone
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!