Miért "nincs szolgáltatás" a mobilomon + térerő?
Figyelt kérdés
Idegesítő, hogy egyszer van máskor nincs, mobilnetet szinte már nem is tudom használni, mit tegyek?2021. júl. 16. 16:35
1/7 anonim válasza:
Másnál is ilyen az adott szolgáltató?
Lehetséges, hogy az adott szolgáltató lefedettsége nem megfelelő a helyszínen
2/7 A kérdező kommentje:
Pedig de, az 5G-t is tudnám használni a térkép szerint. Vodafone-nál vagyok, a Vodafone HU, helyett az Orange SK szolgáltatóhoz csatlakozik a telefonom, vagy a TELEKOM SK-hoz, amin jó a jel is, de a Vodafonehoz nem tudok. Ez mostanság jött, nem mindig volt így.
2021. júl. 16. 17:10
3/7 anonim válasza:
Hívd fel a Vodafone-t, ők jobban tudnak erre a kérdésre válaszolni.
4/7 anonim válasza:
Valószínűleg valamilyen hálózati ptobléma van, vagy az átjátszóállomás (cella ("torony")) meghibásodott.
Érdemes egy hibabejelentést ejteni az ügyfélszolgálaton.
5/7 anonim válasza:
cseréltesd ki a SIM kártyát talán megoldja
6/7 anonim válasza:
Az ügyfélszolgálatnál jelentsd be
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!