Miért lehet ez a probléma? Telekom
Szóval 6 éve vagyok előfizető a Telekom-nál. Pár hete vettem észre, hogy már náluk is lehet úgy vásárolni a neten, hogy a havi előfizetési díjhoz számlázzák hozzá (eddig ugye csak a Telenor-nál volt) 1-2 csengőhangot szerettem volna venni az appstore-ból illetve egy Mytona játèkban ezt-azt . Minden be van állítva, telefonszám sms-ben megerôsítve. Voltam a Telekomban, ott is minden ok, 30.000-ért vásárolhatnék plusszban.
Viszont sosem működik! Állandóan azt írja ki : “A mobiltelefonos számlázás átmenetileg nem érhető el. Próbálja újra később.”
Valakinek hasonló problém? Vagy ötlet, hogy miért nem működik? 2 hete ezzel szarakodok, Telekomosok nem tudják.
Köszönöm a válaszokat előre is.
"(eddig ugye csak a Telenor-nál volt)"
Igen, ez a lehetőség a Telekomnál még csak kb. 20-25 éve van, szinte újnak számít.
#1
iOS-on csak a Telenornál volt eddig.
Milyen szám ez? Nem céges? Vagy volt céges?
Nekem azért nem működött, mert a telefonszámom céges volt korábban, aztán amikor kiléptem a cégből akkor kiléptem az ottani csomagból is természetesen és valahol a telekom rendszerében bent maradt egy tiltás.
Ezt nem látta a egyik ügyfélszolgálato sem. Aztán egyszer már kínomban a chat-es ügyfélszolgálathoz fordultam. Ő látta hogy mi a gond de javítani nem tudta, úgyhogy visszahívtam az ügyfelest és mondtam neki mi van, megtalálta és javította. azóta ok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!