Miert nem mukodik a mobilinternet?
Figyelt kérdés
IPhone X keszulekem van, telekomos, es van 7 gb EU-ban felhasznalhato mobilinternetem.
Atjottunk Olaszorszagba, csatlakozott a telefonom a szolgaltatohoz (I TIM), a data roaming is be van kapcsolva, azonban tovabbra sincs interneteleresem.
Mi lehet a problema?
Apumnak iPhone 6s keszuleke van, a beallitasai ugyanazok. Szemelyes hotspottal tudok csatlakozni ra, neki teljesen jol mukodik minden. Anyumnak is X van, neki se mukodik az internet. (Az hiszem nekem, es Anyukamnak egy az elofizetesunk/egy felhasznalon vannak)
Kiprobaltam mar a tobbi szolgaltatot, ott sem mukodik. I TIM-en mutatja a lefedettseget es a 4G-t is, de nem mukodik.
Koszonom szepen elore is a segitseget!
2021. júl. 11. 12:37
1/4 A kérdező kommentje:
Annyit meg hozzatennek, tavaly egybol mukodott nekem is minden.
2021. júl. 11. 12:37
2/4 anonim válasza:
Indítsd újra a készüléket. Nekem ha elfogy az egyenlegem és nulláról töltök rá újat, akkor ugyanígy nem működik.
3/4 anonim válasza:
Ugyanígy jártam, nekem az újraindítás sem segített :/
4/4 A kérdező kommentje:
Kozben megoldodott. :) Valamiert nem volt bekapcsolva a szamlamon a roaming. *104# kell felhivni, es jo is!
2021. júl. 12. 00:10
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!