Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit lehet csinálni, ha már...

Mit lehet csinálni, ha már negyedszerre viszem vissza a telefonomat a Vodafone szervizbe?

Figyelt kérdés
Van egy Nokia 6210 Navigációs telefonom és már negyedszerre viszem vissza ugyanazzal a hibával a Vodafone szervizbe? Lehet kötelezni őket, hogy cseréljék ki a telefont?
2010. aug. 25. 19:00
 1/3 anonim ***** válasza:
Nézd meg a garnaciajegyet, hátha van benne olyan rész ahol le van írva, hogy x javítás után újat kell adniuk, vagy az árát visszafizetni. Evvel tudsz érvelni a szervízben.
2010. aug. 25. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Szia!

Nekem a pannonnál mikor 3x vittem vissza (szerintem nem is biztos, hogy pontosan ugyanazzal a hibával) a telómat kicserélték! Igaz én mondtam nekik, hogy ez már sosem lesz jó, jó lenne ha kapnék egy olyat ami tényleg működik!

A fogyasztóként ajánlhatsz más megoldást mint a szolgáltatód! Kérd a telefon cseréjét! Nem tudod rendeltetésszerűen használni. Veszteni valód nincs!

Laci

2010. aug. 25. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget!
2010. aug. 26. 08:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!