Közelgő technikai átállás a Vodafonnál?
Szerintem arra céloznak, hogy ki akarják nyuvasztani (kikapcsolni, technikailag lekapcsolni, beszüntetni...) a régi típusú, még a jogelőd UPC-től (aminek a hasonló nevü - UPC Direct - társcége is közben DirectOne lett) átvett, "megörökölt" set top boxokat (ez annak a kis dobozkának a technikai neve, ami csúnya szóval élve csinálja a tv adást, amit nézel a tv-den. Ennek lehet esetleg még - modernebb tévéknél - talán kártyaformátuma is.
Ezt ki akarják nyírni. Ezt hónapokkal ezelőtt eltökélték, eldöntötték, kőbe vésték, ennek ellenében vitának helye nincs. Punktum. Kész. Vége. Ha nem tetszik, a szerződésedben rögzített feltételek szerint bonthatsz velük szerződést.
Aki a Vodafone-nál marad, az előbb-utóbb (szerintem ennek is van egy fix, záros dátuma, határideje, de ezt nem tudom) új dobozt kap, ami már fullra internetes, a doboz maga tudja a YouTube-ot, meg gondolom még egy halom már internetes fícsöre van, fullra internetes, ergó, ha nincs net, nincs TV sem.
Én ha ezt mind nem akarod, akkor én a TE helyedben fognám magam, és bemennék,s tisztáznám velük az általam aláírt szerződés által szabott lehetőségeimet.
1-t elolvasva jutott eszembe, hogy igen, arról is szó van, hogy a UPC-nak ugyebár végérvényesen, mindörökre vége, s tudtommal a Vodafone azt nem vállalta, hogy az általa csak a tv és a netszolgáltatás keretében ügyfélként az elődcégtől megörökölt ügyfeleknek e-mail címet is adna. Erről tehát nincs szó - ingyen (az internet és tévé szolgáltatásnyújtás keretében legalábbis semmiképp nincs.)
Tehát neked kell csinálni egy címet (ez lehet bármi, akár citromail, freemail, vipmail, urambocsá a Google által menedzselt Gmail is - utóbbi szuper) , s a továbbiakban azt használni kommunikációs csatornaként. Mindenhez. Legalábbis a velük folytatandó kommunikációhoz mindenképpen.
Köszönöm az eddigi válaszokat, habár esetemet egyik se érinti.
Mobiltelefonos flotta előfizetésem van, mobilinternetem nincs, ki van kapcsolva. A nekik adott freemailos email-címem nem használom, soha nem léptem velük neten kapcsolatba.
Csak az érdekel, hogy az "átállás" után lesz-e változás a beszélgetési lehetőségeimben, ill. nem lesz korlátozva a bankintézettől kapott napi egyenleg SMS értesítés, valamint a bankkártyámmal történt vásárlásról szóló banki SMS értesítés.
Csoportos beszedési megbízás alapján fizetem a havi számlát, ennek összegéről mindig küld SMS-t a vodafone a teljesítési határidővel. A határidőnappal le is vonja, amiről azonnal kapok a bankomtól SMS értesítést.
Most az értesítő nem email-cím megerősítésről szól, hanem hogy "ellenőrizzem" le a vodafone rendszerében a fiókom. Soha nem léptem be a rendszerükbe, ott nem regisztráltam. Nem tudom értelmezni a technikai átállásukat se, csak a telefonszolgáltatásukat használom, a mobilnet letiltott funkció a nyomógombos készülékemen. Nem okostelefon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!