Akik új mobilok meglehetősen drága árát fizették ki, mégis csupán használtakat kaptak, hogyan és miről tudtak erről megbizonyosodni? (Webshopoknál olvasható ez) Illetve hogyan lehet ezt az árverést elkerülni? (Hogy biztosan újat kapjon a megrendelő!)
Figyelt kérdés
2021. ápr. 23. 10:17
1/5 anonim válasza:
Próbáld meg a telefonszolgáltatódnál, ott ha több éve ügyfél vagy még lehet kedvezményt is kapni.
Ezenkívül biztonságos webáruházból rendelj, az e-mag pl kiírja, hogy melyik cég forgalmazza az adott terméket és egy kereséssel rá tudsz keresni az adott forgalmazói véleményekre.
Manapság biztosra csak akkor tudsz menni, ha elmész egy áruházba és ott a szemed láttára bontják ki a telefont. De a kockázatot a fent felsoroltakkal lehet csökkenteni.
2/5 anonim válasza:
Az átverés esélyét nullára tudod csökkenteni, ha megbízható helyről rendelsz. MediaMarkt, Edigital stb. Még ha véletlen történik is valami gond, szó nélkül kicserélik ingyen.
3/5 anonim válasza:
A telefon dobozán mindig szokott lenni egy kis matrica, "DO NOT ACCEPT IF SEAL IS BROKEN", erről a matricáról nagyon könnyű megállapítani, hogy volt e már kibontva a doboz.
4/5 anonim válasza:
#2: Nekem már próbált újként használt (vagy legalábbis refurb) terméket eladni az edigital, és nem volt annyira egyszerű ténylegesen újra cserélni. Semmi bajom azzal, ha refurb, de akkor szóljanak előre!
5/5 anonim válasza:
Az MM es az Euronics szokta meg a kiallitott darabot is ujkent eladni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!