A hívásátirányításnak van díja?
Két telefonom van. Egy 20as és egy 30as.
A 20ast használom, ezen internet van, de nem tudok hívni, csak ha feltöltöm. Ezt a számom ismeri mindenki, 9éve használom
Aztán kaptam nemrég egy 30as telefont. Ez előfizetéses, nincs rajta internet, de korlátlanul tudok beszélni rajta. Mivel lb senki nem ismeri ezt a számom, így szökőévente csörög. Emiatt szinte sosincs nálam. Ám ha mégis hívnak nem veszem észre.
Ma eszembe jutott a hívás átirányítás. A 30ason a beállításokban beállítom. Beírtam a 20as számát, működik is, tényleg a 20as csörög.
Ennek lehet valami díja? A net most nem volt a barátom ebben a kérdésben.
A Telenornál csak a külföldi fizet:
Magának a hívásátirányítás szolgáltatásnak nincs díja
Viszont a forgalmazás már akár díjköteles is lehet!
Tehát ha a 30-as számod díjcsomagjából (ahonnan átirányítod a hívást) a 20-as szám hívásának van díja akkor azt a szolgáltató ki fogja számlázni. Mivel ez egy kimenő hívásnak minősül
A megoldás: olyan díjcsomagot kell rá rendelni amivel korlátlanul lehet hívni más belföldi mobilhálózatot
Ezt sajnos egy céges szám miatt tanultam meg. A cégest áriányítottam a sajá számomra és a főnök leb...ott hónap végén amikor megkapta a számlát. :D
Ó basszus. Akkor ezt lehet visszaállítom.
Bár az átirányított szám korlátlan, de inkább nem fizetnék plusszba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!