Miért nem tudom átirányítani a telefonszámot?
Figyelt kérdés
Szóval tudom hogy kell átírányítani(*21*telefonszám#), de valaminek az anyukám (feltöltőkártyás) kártyájáról nem lehet átírányítani. Mindig azr írja ki, hogy csatlakozási probléma. Megprobáltam elösször simán a *21#(hivásátírányítás engedélyezése), de utána sem müködött. Áttetem egy másik telefonba és akkor sem. Azt is írták neten, hogy azért is lehet mert kevés az egyenleg, de van rajta 3000 Ft. Mi lehet az oka?2020. máj. 19. 20:56
1/2 anonim válasza:
a szolgáltató ügyfélszolgálati telefonját hívd fel és kérd, hogy kapcsolják be ezt a szolgáltatást.
Utána már be fogod tudni állítani.
2/2 anonim válasza:
**21*telefonszám*11#
További kódok itt:
Vagy belépsz a telefon menüjébe és ott megkeresed, beállítod az átirányítást, nem kódokkal kínlódsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!