Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem fogad el Telekomos...

Miért nem fogad el Telekomos SIM kártyát a telefonom?

Figyelt kérdés

A probléma sokkal nagyobb, mint amilyennek elsőre tűnik.

Tavaly szeptemberben vettem a Telekomnál egy iPhone 6S készüléket, ezt még mindig fizetem, havidíjas díjcsomagot is náluk vettem. A bonyodalom ott kezdődött, hogy novemberben ezt a telefont tőlem ellopták, és IMEI szám alapján a Telekomnál letiltattam. A történet úgy folytatódik, hogy 7 hónap múlva most júniusban egy nyomozó megtalálta a telefont, így az visszakerült hozzám. El is mentem a Telekomhoz, hogy az IMEI tiltást feloldjam, ez meg is történt, de én azóta még most sem (08.20.) tudok a telefonomba Telekomos SIM kártyát tenni.

Rengeteg kört futottam a Telekomnál, akik állítják, hogy a tiltás központilag fel van oldva, ez nem okozhatna problémát, ezért elküldték szervízbe, ahol megállapították, hogy nem eredeti alkatrészek vannak a telefonon, így nem tudnak garanciát vállalni (sem az Apple). Közben kiderült, hogy Vodafonos kártyát elfogad a telefon, csak Telekomosat nem. Utolsó és egyben nagyon elkeserítő látogatásom a Telekomhoz tegnap volt, amikor már 3 főnökszerűség állt körbe engem, telefonálva a pesti főnökségnek meg az Applenak, és ennek ellenére sem tudtak rájönni a problémára. Azt mondták tereljem jogi útra a dolgot, ami körülbelül egy falnak futás lenne, ráadásul egy ügyvéd többe kerülne, mint egy új telefon, és még csak nem is vállalná senki a felelősséget. Úgy jöttem el onnan, hogy erre a telefon problémára NINCSEN megoldás.


Itt vagyok egy telefonnal, amit fizetnem kell még x évig, fizetem a szolgáltatást, amit nem tudok kihasználni, úgyhogy szuperjó.


Megpróbáltam mindent, újraraktam a telefont, gépről is, SIM kártyát cseréltek, de sajnos nem fogad el Telekomos SIM kártyát. Vodafonost elfogad, Telekomost nem. A főnöknek még egy tippje volt, az hogy amíg el volt lopva addig mivel kicserélték az alkatrészeket, változott az IMEI szám így az valamit bekavart. Hát ez nekem nem túl elég...


Van bárkinek valami ötlete, hogy hova fordulhatnék, mit csinálhatnék, hogy ne egy impotens telefonnal karöltve kelljen fizetnem a kétéves törlesztést, ami így már nagyon elkeserítő?

(Bocsánat a hosszú történetért)



2020. aug. 20. 13:13
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:

De, beviszed a Vodához, és talán kifüggetlenítik...(megfelelő papírok nélkül nem valószínű)

Vagy keresel olyan GSM-et, ahol foglalkoznak ilyennel.

2020. aug. 20. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Előző vagyok, bocsi: iPhone-t csak a szolgáltató tud függetleníteni, szóval marad a Voda.
2020. aug. 20. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:

teljes visszaállítás és aktiválás megvolt?

ha nem, akkor számítógéppel csinál egy gyári visszaállítást és aktiváld a telefont úgy, hogy telekomos sim kártya van benne

és ne tegyél vissza semmiféle régebbi mentést

2020. aug. 20. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:

ja még valami! megvan a számla, doboz?

hasonlítsd össze a számokat.

ha kicserélték a logic boardot akkor megváltozott az IMEI és a sorozatszám is.

a telefonban a Beállítások -› Általános -› Info-ban láthatod

és ha itt nem egyeznek a számok a te régi telefonoddal akkor lehet nem is a te telefonodat találták meg....

2020. aug. 20. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 A kérdező kommentje:
Meg van minden papír, minden megegyezik, ugyanaz a telefon.
2020. aug. 20. 16:05
 16/21 anonim ***** válasza:

és milyen az a telekomos SIM kártya amit beleteszel?

mit ír ki rá? nincs maga a SIM kártya letiltva?

kéri a PIN kódját? azt írja "nincs szolgáltatás"?

ezeket megcsináltad? [link]

állítsd vissza számítógéppel iTunes segítségével!

ha akkor sem jó akkor a telekomnál van valami bibi.


énnekem véges flottás kártyám volt és miután eljöttem a cégtől, kiléptettek a flottából utána sem tudtam a saját dolgaimat állítgatni. mint kiderült valaki ügyfélszolgálatos nem kapcsolt át egy kapcsolót és a saját felületem maradt flottás.... 2 év kellett hozzá és egy kicsit ráérősebb ügyfélszolgálatos aki végignézett minden beállítást. fél órát beszéltem vele, de sikerült megtalálni a bibit.

lehet nálad is ez van... valahol valaki nem kattintott oda ahova kellett volna

ülj le az irodában és ne mozdulj amíg meg nem keresik az okot!

és esetleg említsd meg a fogyasztóvédelmet és a hírközlési hatóságot (mint felügyeleti szervet) használni fog! :)

2020. aug. 20. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 A kérdező kommentje:

A SIM kártya betétele után a következőt írja: "iPhone is not activated. Contact your network provider if this problem continues to occur". Tehát látja a kártyát, kér kódot, azonban a hálózathoz nem tud csatlakozni...


Csináltam gyári visszaállítást, gépről, telóról, ki is írta, hogy "iPhone aktiválása", továbbra sincs semmi.


Az utolsó Telekomon látogatásomnál szegények már nagyon erőlködtek, azt mondták egyértelműen fel van oldva a tiltás, de továbbra sem tudják mi a bibi.

2020. aug. 20. 18:23
 18/21 anonim ***** válasza:
54%

értem...

olvasd el és csináld meg ezeket:

[link]

[link]


próbáld meg másik telekomos kártyával is!


az nem elég hogy kiírja hogy aktiválása. aktiválta is?

"Ha a „Beállítás új készülékként” vagy a „Visszaállítás biztonsági mentésből” üzenet jelent meg, akkor aktiválódott az iPhone."


másik kártya, mert lehet az is hibás.

aztán még annyi ötletem van, hogy a telekomnál kérj egy függetlenítést. (tudom telekomos volt, de mi van ha tényleg csinált vele valamit a tolvaj?)


ha nem tudják megcsinálni akkor meg ne várják hogy fizeted. legyél kicsit rámenős. nem te akartad hogy ellopják és kész csoda hogy meglett.

A meg édeskevés, hogy ők rákattintanak az adataidra és onnan leolvasnak egy szöveget, hogy "feloldva". azért fizetjükk őket, hogy dolgozzanak!

2020. aug. 20. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:

"ha nem tudják megcsinálni akkor meg ne várják hogy fizeted. legyél kicsit rámenős. nem te akartad hogy ellopják és kész csoda hogy meglett."


Azért ez nem ennyire egyszerű, felelőséggel tartozott a telefon iránt. A szolgáltató nem tehet arról, hogy ellopták.

2020. aug. 21. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
Ez van akkor, amikor az üzletekben olyanok dolgoznak, akik műszakilag nem értenek a telefonokhoz. Találgatnak. Ajánlják a telefonos ügyfélszolgálat műszaki részlegét. Aki meg azért nem tud segíteni, mert nem tudja kézbe venni a telefont. Gyakorlatilag "vakon" segít, mond valamit, hogy ezt, ezt, meg ezt kéne kipróbálni, de csak mondani tudja. Ilyenkor ajánlja a márkaszervizt, hogy vigye oda az ember, mert ez nem az a dolog, amit telefonon meglehet oldani.
2020. aug. 21. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!