Miért kapcsolja be a Telekom nekem a napinetet csak úgy?
Ez olyankor van mikor nem volt még beállítva mobilnet és az mobilnet bekapcsolásakor kapsz egy alap csomagot.
Ezt ki tudod kapcsolni, a felülről legördülő menüsor közül kikapcsolod a mobiladatot opciót(elvileg az aktívak más színűek). Vagy a beállításoknál keresed meg szintén a mobiladat menüpontot, ha esetleg nem találod kézzel van beállítás kereső is a legtöbbnél.
Második köszi, de semmi ilyen opciót nem találok az alkalmazásban, végigböngésztem, azt írja nincs aktív mobilinternet szolgáltatás, az egyszeri netbővítőknél pedig nincs is ez a napinet opció...
Utolsó sosincs bekapcsolva...
Az alkalmazásban még mindig nincs benne minden opció, annak ellenére, hogy sokszor sokan jeleztük már rájuk igényünket...
A weboldalon jelentkezz be, a jobb felső sarokban (a kosártól jobbra) lévő fej ikonra koppintva válaszd az "Előfizetéseim" opciót, itt válaszd ki a kezelni kívánt "előfizetést" (feltéve, hogy több van és nem telefonszámmal léptél be), aztán lejjebb görgetve lenyitod a "testreszabás" menüpontot. Ebben legfelül láthatóak az internet opciók. Ami neked kell, az kissé el van dugva a "További kiegészítők és beállítások" menüpont alá. Kattints rá és megjelenik a "NapiNet" opció is. Nyisd le ahhoz, hogy megjelenjen a "Lemondom" gomb, amivel lemondható a szolgáltatás.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!