Telenor online rendelés, miért nem kaptam emailt?
Sziasztok
Csütörtökön rendeltem egy
telefont a már meglévő előfizetésem mellé , mivel nem kaptam vissza igazoló emailt így felhívtam a 1220-at. Az ügyintéző csaj azt mondta , hogy mivel nem kaptam emailt így valószínűleg technikai okok miatt nem teljesült a rendelés és azt tanácsolta, hogy próbáljam meg újból megrendeli , én ígyis tettem ( volna) de a mytelenor azt írta ki , hogy jelenleg nem vagyok jogosult készülék vásárlásra.
Felhívtam megint az ügyfélszolgálatot , egy másik nő vette fel , neki is elmondta, hogy mi a probléma... ő végre elkérte a kártya szintű jelszómat és benézett a rendszerbe . Azt mondja , hogy látja a megrendelésem és valószínűleg mèg feldolgozás alatt can - ezért nem kaptam visszaigazolást... na de azóta se.
Keddre kértem szállítást, nem tudom hogy vajon megkapom e a készüléket.
Valaki rendelt màr a Telenortól?
Megkapta időben a terméket ?
Köszönöm előre is ! és szép hétvégét mindenkinek
Kedvesem, ha ők sem tudják megmondani, akkor tőlünk mit vársz?
Lehet hogy Pistike megkapja, te pedig nem.
Érdeklődj ismét.
Ha elolvasod a fejlécet: amit máshol nem mertél, itt megkérdezheted.
Ja. Csak ezt konkrétan máshol kell megkérdezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!