Vettem egy telefont a Media Marktban és nem akarják visszavásárolni. Mit tegyek?
"A MediaMarkt webáruháza a törvény által előírt 14 nap helyett összesen 60 napot biztosít Önnek a vásárlástól való elállásra. A kiterjesztett visszavásárlás feltétele, hogy a fogyasztó visszajuttatja a terméket sértetlen, hibátlan állapotban összes tartozékával és eredeti csomagolásával együtt, továbbá a vásárlást igazoló eredeti számlát a MediaMarkt részére. A 60 napos visszavásárlási garancia az Outlet termékekre és az online áruhitellel vásárolt termékekre nem vonatkozik."
Ha ez mind teljesül, mégsem akarják visszavenni, akkor panaszt tehetsz a fogyasztóvédelemnél.
Amit én tudok:Neten/Webshopban vásárolt terméket indokolás nélkül visszaküldheted 14(7?) napon belül az átvételt követően.
A 60 napos visszavásárlás talán nem általános,de ha ez van leírva, hivatkozhatsz rá és élhetsz vele.
De nagyon nézd meg, mik a visszaküldés/visszavásárlás feltételei.
Hiánytalan csomagolás, előzetes értesítés meg ilyesmi.
Has ennek megfelel, nem utasíthatják el.
Azért számámra kérdőjeles, hogy 30 napig használhatod és mehet vissza.
Azért az jó kérdés, mit kezd egy 2 hónapot használt készülékkel.
A telefon szoftveréhez hozzányúltak, telepítettek rá sok mindent, persze ott a Factory Reset.
Az még gyári állapot ugye, de az akku már használt és sorolhatnám.
A használaz nyomai ennyi idő után már látszanak.
Csak leárazva tudják eladni,dehát vállalták a kockázatot..
Minden megvan hozzá, elolvastam a szabályzatot és a termék pontról pontra megfelel az összes feltételnek.
Azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy azért nem veszik vissza mert fel lett bontva.
A 60 napos visszavételi akció keretében visszavett termékeknek az alábbi feltételeknek kell
megfelelnie:
1. sértetlen
2. hibátlan
3. ép
4. karcolásmentes
5. elszíneződéstől mentes
6. szagmentes
7. tiszta, szennyeződéstől mentes
8. eredeti csomagolással kell rendelkeznie (nem szakadt, nem ázott csomagolás, normál
felbontással járó sérülés elfogadott)
9. összes eredeti tartozékával kell rendelkezzen (ami szintén ép,hibátlan, tiszta, karcolásmentes,
szagmentes, elszíneződéstől mentes kell legyen)
A fogyasztónak minősülő Vásárló a 60 napos elállási jogával nem élhet különösen az alábbi
esetekben:
- a fent felsoroltak közül bármelyik kitételnek nem felel meg a termék
- nem a gyárilag telepített operációs rendszer található a terméken
- a termékhez járó, termékre telepített szoftver aktiválása után kóddal védhető termékek esetén
a kód nincs kiiktatva (pl. belépési kód, zárolási kód stb.)
- beüzemelt, kipróbált nyomtatóra
- beépíthető készülékekre a beépítést követően
- beüzemelt, kipróbált porszívóra
- online áruhitellel vásárolt termékekre
- villanófényes szőrtelenítő készülék vásárlása esetén
- outlet termékkategóriába tartozó termék vásárlása esetén
Ez volt a másik indok:
A fogyasztónak minősülő Vásárló a 60 napos elállási jogával nem élhet különösen az alábbi esetekben: beépíthető készülékekre a beépítést követően.
Mondtam neki hogy ez nem beépíthető készülék (mint pl. klíma, sütő stb...)
Nem érdekelte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!