Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhone SE kijelző probléma....

IPhone SE kijelző probléma. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem!


Tegnap sikerült leejtenem véletlenül az IPhone SE készülékemet. Elég csúnyán sikerült, ugyanis a Home gomb kiesett, valamint a kijelző egy picit kimozdult a helyéről és teljesen elsötétült. A telefon belseje nem sérült (legalábbis bekapcsolva maradt, mert mikor a töltőt bedugtam adott ki hangot illetve tudtam az oldalsó gombbal rezgőre/hangosra állítani).


Kis kutakodás után valaki ajánlotta nekem az ISamurait a Westendben, hogy oda vigyem a telefont, ugyanis ott akár még aznap meg tudják csinálni, nekem pedig a munka miatt sürgősen kellett a telefon, így hát felhívtam őket és elmondtam a problémámat. Egy segítőkész hölggyel beszéltem, aki miután elmondtam neki a problémát, megerősítette a félelmemet: valószínűleg a teljes kijelzőt ki kell cserélni, valamint egy új Home gombot kell beépíteni, de ezt így látatlanban nem lehet megmondani, vigyem be és akkor tudnak konkrétabbat mondani. . Be is vittem a készüléket, ahol megnézték, és megmondták, hogy teljes kijelzőcsere kell, meg ugye új Home gomb, 23 ezer forint.


Beadtam nekik a telót, majd az általuk megadott időpontra visszamentem. A telefon elkészült, új kijelzőt és Home gombot kapott, ki is próbáltam, teljesen rendben volt, működött. Fizettem majd távoztam. Kb 2 órával azután viszont hogy hazaértem, függőleges vonalak kezdtek megjelenni a képernyőn. Nem egyből, hanem szép lassan megjelentek aztán egyre láthatóbbak lettek, majd kb 5 perc múlva eltűntek. Ez a probléma tegnap este még háromszor megismétlődött.


Ma reggelre azonban már nem tűntek el a csíkok. Valahányszor feloldom a telefont, a csíkok szép lassan elkezdenek megjelenni, majd kb. 20 másodperc múlva már a képernyő közel felét befedik.


Felhívtam ismét az ISamurait, elmondtam nekik hogy tegnap voltam náluk kijelzőcserén, viszont az általuk beépített kijelző ilyen vonalakat produkál. A hölgy akivel tegnap beszéltem, elmondta hogy "valószínűleg újra leejtettem a telefont". Kicsit nevetve válaszoltam hogy ez nem igaz, nyilván nagyon vigyáztam rá azóta (nem vagyok hülye, nincs kedvem nyilván hetente szervízbe hordanom a telefonomat). Summa summarum a hölgy mondta vigyem be hozzájuk ismét a telefont hogy meg tudják nézni hogy valóban ő általuk keletkezhetett-e a probléma, vagy én használtam helytelenül a telefont (ez utóbbi igencsak valószínűtlen, mint mondtam nem ejtettem el ismét a telót, ugyanúgy használtam mint azelőtt). 6 hónap garanciát adtak, de csak akkor cserélik ki díjmentesen, hogy ha valóban nem felhasználói hibáról van szó.


Oh, azt kihagytam, hogy ha kicsit megrázom a telefont, akkor ilyen furcsa "kotyogó" hangot hallok a teló belsejéből. Minthogyha valami alkatrész nem lenne megfelelően a helyén.


A kérdésem tehát az lenne felétek, hogy lehetséges hogy rossz kijelzőt raktak be a telefonba/vagy rosszul rakták be? Ismétlem, NEM ejtettem le a telefont miután elhoztam a szervízből, és a csíkok még nem jelentkeztek mikor náluk kipróbáltam a telefont, csak órákkal azután hogy már elhoztam tőlük.



2019. dec. 21. 17:16
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Az iSamurai nem hivatalos Apple szerviz, így nincs gyári alkatrész ellátásuk (az Apple csak a hivatalos szervizhálózatában forgalmaz eredeti alkatrészeket, független szervizeket nem szolgál ki). Tehát nyilván nem eredeti Apple alkatrészekkel javították a telefont, hanem bizonytalan minőségű utángyártott elemek kerültek bele, aminek a minőségét a mellékelt ábra mutatja. Egyébként ezt az ár is alátámasztja, gyári alkatrészekkel hivatalos szervizben nem 23e forint lett volna a javítás.

Szóval az utángyártott kínai vackok ennyit tudnak, amit látsz. Kár volt pénzt adni a javításáért.

2019. dec. 21. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Ha visszaviszem, van rá esély hogy rendesen megcsinálják? Van rá 6 hónap gari.
2019. dec. 21. 17:49
 3/11 anonim ***** válasza:

Persze, van esély hogy valamit kezdenek vele, de csodára ne számíts mert gyári alkatrészük nincs, hacsak nem bontott. Hogy rendesen megfelelő alkatrész nélkül hogy lehet megcsinalni azt nem tudom. Lehet hogy ha tudod érvényesíteni a garanciát akkor a következő kijelzővel egy jobban sikerültet fogsz ki, ki tudja. Az utángyártott mindig lutri.

Az igazság az hogy ezt kár volt javíttatni, világosnak kellett volna lennie hogy egy ilyen mértékben megsérült SE gazdaságosan nem javítható. Az enyémet egy éve vettem újonnan mikor kifutó termék volt, akkor hatvanpárezer forint volt...

2019. dec. 21. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
És gyárival hol tudnák cserélni? Illetve mennyibe kerülne kb?
2019. dec. 21. 18:08
 5/11 anonim ***** válasza:

Négy hivatalos szerviz van Magyarországon, itt minden infót megtalálsz:

[link]

Számokat találsz a honlapokon, de látatlanban biztos vagyok benne hogy egy új SE olcsóbb mint a régi javítása.

2019. dec. 21. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

lehet más is kapott pofont nem csak a kijelző.

én visszavinném, hogy nézzék meg megint



a kotyohó hang nem a kamera felöl jön?

mert az autofókusz miatt a kamerában a lencséknek mozogniuk kell - különben hogyan fókuszálnak. így onnan jöhet kotyogás, zörgés.

2019. dec. 21. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Utolsónak: de mikor eleinte kipróbáltam a szervízben, akkor még rendesen működött.
2019. dec. 21. 21:00
 8/11 A kérdező kommentje:
egyébként a kotyogást a telefon "közepéből hallom". Tehát nem a kamera fele.
2019. dec. 21. 21:25
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
Szalagkábel nincs a helyén kb 90%.
2019. dec. 22. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Na, ma visszavittem Isamuraiba a telefont. Az LCD szalagkabel megserult szereles kozben. Szerencsere ingyen kicsereltek es most mar jo
2019. dec. 22. 17:32
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!