Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhone SE kijelző probléma....

IPhone SE kijelző probléma. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem!


Tegnap sikerült leejtenem véletlenül az IPhone SE készülékemet. Elég csúnyán sikerült, ugyanis a Home gomb kiesett, valamint a kijelző egy picit kimozdult a helyéről és teljesen elsötétült. A telefon belseje nem sérült (legalábbis bekapcsolva maradt, mert mikor a töltőt bedugtam adott ki hangot illetve tudtam az oldalsó gombbal rezgőre/hangosra állítani).


Kis kutakodás után valaki ajánlotta nekem az ISamurait a Westendben, hogy oda vigyem a telefont, ugyanis ott akár még aznap meg tudják csinálni, nekem pedig a munka miatt sürgősen kellett a telefon, így hát felhívtam őket és elmondtam a problémámat. Egy segítőkész hölggyel beszéltem, aki miután elmondtam neki a problémát, megerősítette a félelmemet: valószínűleg a teljes kijelzőt ki kell cserélni, valamint egy új Home gombot kell beépíteni, de ezt így látatlanban nem lehet megmondani, vigyem be és akkor tudnak konkrétabbat mondani. . Be is vittem a készüléket, ahol megnézték, és megmondták, hogy teljes kijelzőcsere kell, meg ugye új Home gomb, 23 ezer forint.


Beadtam nekik a telót, majd az általuk megadott időpontra visszamentem. A telefon elkészült, új kijelzőt és Home gombot kapott, ki is próbáltam, teljesen rendben volt, működött. Fizettem majd távoztam. Kb 2 órával azután viszont hogy hazaértem, függőleges vonalak kezdtek megjelenni a képernyőn. Nem egyből, hanem szép lassan megjelentek aztán egyre láthatóbbak lettek, majd kb 5 perc múlva eltűntek. Ez a probléma tegnap este még háromszor megismétlődött.


Ma reggelre azonban már nem tűntek el a csíkok. Valahányszor feloldom a telefont, a csíkok szép lassan elkezdenek megjelenni, majd kb. 20 másodperc múlva már a képernyő közel felét befedik.


Felhívtam ismét az ISamurait, elmondtam nekik hogy tegnap voltam náluk kijelzőcserén, viszont az általuk beépített kijelző ilyen vonalakat produkál. A hölgy akivel tegnap beszéltem, elmondta hogy "valószínűleg újra leejtettem a telefont". Kicsit nevetve válaszoltam hogy ez nem igaz, nyilván nagyon vigyáztam rá azóta (nem vagyok hülye, nincs kedvem nyilván hetente szervízbe hordanom a telefonomat). Summa summarum a hölgy mondta vigyem be hozzájuk ismét a telefont hogy meg tudják nézni hogy valóban ő általuk keletkezhetett-e a probléma, vagy én használtam helytelenül a telefont (ez utóbbi igencsak valószínűtlen, mint mondtam nem ejtettem el ismét a telót, ugyanúgy használtam mint azelőtt). 6 hónap garanciát adtak, de csak akkor cserélik ki díjmentesen, hogy ha valóban nem felhasználói hibáról van szó.


Oh, azt kihagytam, hogy ha kicsit megrázom a telefont, akkor ilyen furcsa "kotyogó" hangot hallok a teló belsejéből. Minthogyha valami alkatrész nem lenne megfelelően a helyén.


A kérdésem tehát az lenne felétek, hogy lehetséges hogy rossz kijelzőt raktak be a telefonba/vagy rosszul rakták be? Ismétlem, NEM ejtettem le a telefont miután elhoztam a szervízből, és a csíkok még nem jelentkeztek mikor náluk kipróbáltam a telefont, csak órákkal azután hogy már elhoztam tőlük.



2019. dec. 21. 17:16
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
100%
nocsak a samurai elvágta egy katanával? :D
2019. dec. 22. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!