Mennyire érdemes Iphone-t venni?
Teljesen laikus vagyok telefonok terén. Gondoltam rá, hogy Iphone-t veszek. Tetszik nagyon. Csak az egyik ismerősöm mondta, hogy nagyon rossz az ő Iphone akkumulátora és hamar lemerűl és hogy ez mindegyiknél így van, hamar elromlik. Szerintetek van benne igazság? A Samsung jobb? Vagy samsungot vagy Iphonet szeretnék venni.
csak nem tudom, melyikkel járok jobban.. Ti melyiket ajánljátok?
Köszönöm előre a válaszokat!
"Azért merül, mert az iPhone elbírja max grafikán a játékokat"
Erre bármelyik Androidos felsőkategóriás készülék képes.
Mindenesetre úgy látom, hogy sokan lettek, akik az iPhone-t támogatják, így aztán a kérdező úgy dönt ahogy szeretne.
Használtam iPhone-t, nekem nem tetszett. És gyorsan is merült. 😅
Tehát ahány ember, annyi vélemény valószínűleg.
Jó lesz neked az iPhone. Aksi üzemidőben nem lehet általánosítani. Pl. egy Samsung S10e-nek jelentősen jobb az üzemideje, mint egy sima iPhone 7 vagy 8-nak. Pedig kb. egy méretben vannak. A Plus-os és az újabb OLED kijelzős iPhonoknak már jobb az üzemidejük. Tehát ez általában függ a telefon mérettől és a kijelző fajtájától. De pl. az iPhone SE-nek a kis mérete ellenére is jobb az üzemeideje, mint a nagyobb 7 vagy 8-nak.
Az pedig, hogy milyen hamar megy tönkre az aksi, leginkább a töltési szokásoktól függ. 20 és 80% között kell lehetőleg tartani a mai aksikat. Ezt hálálják meg legjobban.
Jó a legtöbb iPhone, ahogy a legtöbb felsőkategóriás Androidos készülék is. Hogy melyik a jobb, az elég szubjektív. Nekem például az Android jobban tetszik, elvégre 6 éve használok Androidos készülékeket. Jelenleg egy Samsung Galaxy S8-ast használok, és teljesen elég mindenre, amire szükségem van. Továbbá az operációs rendszert is átgondoltnak találom. iPhoneval nincs hosszútávú tapasztalatom, iPaddal viszont igen. És azt kell, hogy mondjam, ez is szerethető. Gyors, szép a kijelzője, jól működik az ujjlenyomatolvasó, meg úgy minden, amit használok.