Áttverték a szüleimet ezzel a telekomos csomaggal vagy sem?
Anyukám(telekom) korlátlanul szeretett volna beszélni velem(telekom) úgy hogy én hollandiában vagyok. Az ügyintéző a Mobil S díjcsomagot ajánlotta, mondván hogy ezzel korlátlanul tud majd hívni eu-ban. De most nézem neten hogy valójában 35ft/perc? Vagy esetleg én értelmezek valamit félre, vagy tényleg akkor áttverték és csak belföldön korlátlan?
6 és 17 vagyok
nekem.
ahogy Anyukádnak, nekem is ugyanúgy mondta az ügyfélszolgálatos.
EU-n belül belföldi hívásnak minősül
PONT!
sőt ha te eu-n kívül vagy, a HÍVÓ SZEMPONTJÁBÓL az is belföldinek minősül!
"Korlátlan hívás és SMS belföldön Telekom mobil- és otthoni alapdíjas számok esetén"
hogy a fenébe lehet ezt úgy értenk, hogy ha Hollabdiában van a Telekomos szám, az nem korlátlan?
"az is belföldinek minősül"
elnézést, elírtam
az is hálózaton belülinek minősül
Magyarul hálózaton belül ingyenes. Az, hogy a hívott fél épp roamingol, az a hívó fél számára lényegtelen, mivel mindig ugyanannyiba kerül, mert A HÍVÓ NEM TUDHATJA, HOGY A MÁSIK KÜLFÖLDÖN VAN.
Ilyen esetben a roamingdíjat mindig a roamingoló fél fizeti. Hívásindításnál és hívásfogadásnál is. De mivel EU-s országok között nincs roamingdíj ezért ez jelen esetben tökmindegy.
Sokat esett a sokévi átlagszínvonal... Úgy tessék megjegyezni, hogy magyar mobiltelefonszámot, bárhol legyen a világban, a +3630/+3620/+3670/+3631....-al kell tárcsázni.
A példa kevért, ha egy Telekomos szám Hollandiában van, akkor nem kell tárcsázni pluszban Hollandia előhívóját, a +31-et hanem simán, +3630...
Nrm tudnak az emberek telefonálni, olvasott/hallott szöveget értelmezni. Ott dolgoztam, műszakin, felvettem a hibabejelentést nondom a vállalt elhárítás 72 óra (tisztán, érthetően beszélek). 40 perc múlva visszatelefonál pont hozzám, hogy még mindig nincs internet, neki azt mondták 1 órán belül megjavítják.
És én voltam a szemtelen, mikor mondtam, hogy velem beszélt, én vettem fel a hibajegyet, emlékszem is a hívásra, a hibajegyen a rögzítönél az én nevem szerepel, az 1 órát biztos nem kommunikáltam, ráadásuk 40 perce beszéltünk, szóval ha 1 óra lenne az ászf-ben vállalt elhárítási idő, akkor is lenne még 20 percünk...De a vállalt elhárítási idő nem 1, hanem 72 óra, ami 3 napot jelent. (magamban meg, hogy told tovább a biciklit)
Lett belőle reklamáció, magamra rögzítettem 😀 Kifogásolta a segítőkészségemet, mert biztos tudom sürgetni, csak nem akarom (igen, tudom, de ahhoz 60+ órásnak kell lennie a jegynek) illetve hogy szemtelen voltam vele szemben. A reklamáció elutasításra került, a főnököm meg annyit mondott, hogy legközelebb ne ilyen nyersen mondjam majd el, hogy az ügyfél rosszul tudja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!