Miért nem sikerül az online befizetés?
Figyelt kérdés
Beírom a nevemet, a kártyaszámot, a lejárati időt, a biztonsági kódot, elfogadja minden további nélkül a rendszer, ki is írja, hogy "Sikeres fizetés" csak az összeg nem érkezik be a központra. Le sem vonták. Ma újra megpróbáltam és továbbra is csak kb 3 percig volt ott az a szöveg a főoldalon, hogy "jelenleg nincs befizetendő számlád" most meg megint ott rohad a befizetendő összeg. Telekomos vagyok amúgy. Lehet át fogok térni a csoportos beszedésre.#egyenleg #bankkártya #online #tartozás #okostelefon #befizetés #pénzéhes #mobilszámla #Telekom #levonás
2019. nov. 6. 18:31
1/3 anonim válasza:
Fel ne hívd az ügyfélszolgálatot!
2/3 anonim válasza:
Valószínűleg nem azonnal könyvelik le. Nálam is eltelik pár nap mire rendezik.
3/3 anonim válasza:
"Lehet át fogok térni a csoportos beszedésre."
Én már vagy 20 éve áttértem. Az pont annyi gonddal kevesebb, ahány db számlát vesznek le a hátam mögött.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!