Telekom, Vodafone webshop "személyes okmány adatai nem egyeznek" hibaüzenet?
Figyelt kérdés
Telekom illetve Vodafone webshopbol rendelésnél ez a hibaüzenet fogad, boltban is próbálta az ügyintéző neki is ez a hibaüzenet jött ki. Mi lehet a probléma? Azokat az adatokat írtuk be amik az igazolványon szerepelnek.2019. szept. 13. 17:12
1/4 anonim válasza:
Irány az okmányiroda, személyi okmányokkal, és születési anyakönyvi kivonattal, és új személyi kérése.
Esetleg nem lehet, hogy régi az igazolvány?
2/4 A kérdező kommentje:
Nincs fél éves a személyi :/ szóval az biztos hogy jó.
2019. szept. 13. 19:31
3/4 A kérdező kommentje:
Bementem most egy másik üzletbe is, ott azt mondták rossz a rendszerük de nem hiszem hogy egyszerre a vodának és a telekomnak is elromlik a rendszere ráadásul 2 napig.
2019. szept. 13. 19:32
4/4 anonim válasza:
"Nincs fél éves a személyi :/ szóval az biztos hogy jó."
Nem lennék ebben biztos.
Elég annyi, hogy a lakcímkártyán utca, a nyilvántartásban út szerepel, vagy pl. valakinek 3 neve van, mint Nagy Jóska Pista, de nem így van rögzítve a rendszerben, stb.
Ilyenkor sajnos az iratokat le kell cserélni, nics rá garancia, nem csinálják ingyen.
Nem a tiéd az egyetlen, első és utolsó a történelemben.
Nézesd meg az okmányirodában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!