Miért nem tudok telefonálni?
Telenoros, kártyafüggő Huawei P9 lite (2017) telefonon az utóbbi időben nem lehet normálisan telefonálni. Ha felhívok egy számot, az első néhány másodpercben hallom a hívott felet, de ő nem hall engem, majd nem sokkal ezután már én sem hallom őt, de a hívás ugyanúgy megy tovább. Egyik félnél sincs lenémítva a hívás, viszont amikor felhívok valakit kiír egy olyat a telefon, hogy feltételes hívásátirányítás engedélyezve. (Ennek lehet köze a problémához?)
A sim kártyát áttettem egy másik telefonba, azzal tökéletesen működött a hívás, szóval valószínűleg a telefonnal van probléma.
Korábban lehetett rendesen telefonálni vele, és elvileg nem történt vele semmi, egyszer csak megjelent ez a probléma, és azóta nem is működik rendesen. SMS-t küldeni és fogadni lehet vele, és a messenger és viber hívások is működnek, szóval csak a rendes telefonálással van probléma.
Csináltam rajta egy gyári visszaállítást, de ez nem segített semmit, a probléma ugyanúgy fennáll.
Az lenne a kérdésem, hogy mi okozhatja ezt, és hogy itthon meg lehet-e csinálni vagy mindenképpen szervízbe kell vinni?
Próbálkozz a jól bevált GSM hívással ne a 3G, 4G és hasonlókkal, mert teljesen más a kódolásuk. Elképzelhető, hogy az segít, ha más kodeket használ a hangátvitelhez.
Beállításoknál a preferált hálózat részen tudod kiválasztani. Maximum 2G legyen és próbáld úgy!
A feltételes átirányítás annyit tesz, hogy be van kapcsolva a hangpostád és az a feltétele az átirányításnak, hogy ugye foglalt a számod.
Ha nem akarsz átirányítást, kapcsold ki a hangpostát!
"feltételes hívásátirányítás engedélyezve. (Ennek lehet köze a problémához?)"
Nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!