Szolgáltatónál vett telefonnál 3 hónap után mennyire normális, hogy kezdenek jönni a hibái?
Figyelt kérdés
Pont 3 hónapja vettem egy P20 Lite-ot, és már elkezdte a magától kikapcsolást, böngésző bezárást mikor használom, az ujjlenyomat érzékelő kb 20-ból 1x működik, stb.
Nem terhelem nagyon, összesen nincs rajta 10-nél több app, tárhely több mint a fele szabad, legújabb frissítés, szerintem nem használom úgy, hogy indokoltak legyenek a gondjai.
Ez az első előfizetős telefonom, eddíg csak függetlenem volt, azok 2 év után kezdték csak el a hasonlókat.
2019. aug. 7. 10:59
1/6 anonim válasza:
Ez nem attól függ, hogy hol veszed. Ha 3 hónapos akkor még garis, vidd vissza.
2/6 A kérdező kommentje:
Az a baj, hogy a problémái nem olyanok, hogy meg tudom mutatni. Időnként jön csak rá, így nem tudom a garanciával mit kezdenének vele.
2019. aug. 7. 11:28
3/6 anonim válasza:
Elmondod a panaszokat és kivizsgálják.
Bár én nem a szolgáltatóhoz vinném vissza, hanem Huawei szervizbe. A Huawei szervize tényleg nagyon jó és vevő barát.
4/6 Ypszilon1980 válasza:
Visszaviszed és ezeket elmondod.
5/6 anonim válasza:
Attól hogy még nem tudod megmutatni, beveszik, vidd vissza a T-hez, ők is ugyanazon szervizhez küldik ami a garijegyeden van.
6/6 anonim válasza:
Négy hónapos, előfizetéses és semmi baja. Samsung egyébként.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!