Kotri Zsanett kérdése:
Mit lehet tenni ha garancia idő lejárta előtt hívtam a szervizt de csak üzenetrőgzítő volt? Azóta eltelt 17 nap és nem hívtak vissza. A garancia idő meg lejárt kőzben.
Figyelt kérdés
mosógépem elromlott. 12.10-én hívta a szervizt ami a garancia papíron volt, de csak üzenetrőgzítőre tudtam beszélni.nem hívtak vissza azóta se.tőbb üzenetet is hagytam.12.22-én lejárt a garancia.lehet ezt panaszolni fogyasztóvédelem felé vagy valahová?2018. dec. 27. 16:12
1/3 anonim válasza:
Szokott lenni több szervize is egy márkának, vásárlás helyén is lehet érdeklődni.
2/3 anonim válasza:
Próbáld meg a fogyasztó védelmet, hátha tudnak segíteni.
Csak ott mindennek nyoma legyen, a nélkül nem foglalkoznak veled. Neked kell bizonyítani mindent.
3/3 anonim válasza:
Én ajánlott levelet kuldtem mert aznap járt le a gyári és este 7 óra volt. Posta nyitva, szerviz zárva.
De email is jó ám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!