Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Miért indul nehezen a fűkaszám...

Miért indul nehezen a fűkaszám melegen?

Figyelt kérdés
Hidegen pöccre indul. Melegen viszont ugy 3 perc mulva beindul ahogy kell. 5 perc után ugy indul, hogy egy rántásra felporog a motor és egy másodperc mulva bedöglik. 10 perc mulva pedig nem indul el egy rántásra. Ilyenkor csak ugy indul, ha a karbit felpumpálom a primerpumpával, hidegunditó fel, két rántás, hideginditó le,még egy rántás és már be is indult. Mi ért lehet az hogy melegen nem indul el egy rántással? Hol keressem a hibát? Karbi, szimering vagy mi mehetett ki?

2018. jún. 16. 07:19
 1/6 anonim ***** válasza:
Alul nincs a tengelye feltapadva fű?
2018. jún. 16. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
*tengelyre
2018. jún. 16. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Nincs feltapadva rá semmi. Mármint gondolom a szöghajtásra gondolsz. De az lényegtelen, mert alapjáraton ugyis járnia kellene a motornak, ha a fel lenne rakódva a fű.
2018. jún. 16. 07:46
 4/6 anonim ***** válasza:

A karburátorodban van részleges dugulás.

Azért nem indul melegen mert a dugulás miatt nem megfelelő (túl szegény) a keverék.

Jobban jársz ha a kpl. karburátort cseréled. Egyrészt mert megfelelő célszerszám nélkül csak kárt csinálsz benne, másrészt mert hamarosan a membrán majd a szivató pumpa betojik rajta.

2018. jún. 19. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Dehogy kell cserélni a karburátort, annak semmi baja nincs. A főtengely szimering is jó szerintem.

A gyertyát cseréld ki márkásra, például Bosch-ra és állíts be neki nagyobb gyertyahézagot hogy a forró olajsár ne tapadjon az elektróda közé. Valamint a karburátoron van egy benzin keverék beállító rugós csavar és azt úgy állítsd be hogy maximális gázadáskor éppen - éppen ne fulladjon és pont akkor jó. Tehát betekered és fokozatosan addig hajtod kifele amikor már nem fulladozik nagy gázra és egy negyed fordulatot még kitekersz ráadásként a csavaron.

2018. jún. 20. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

5-ös a hozzád hasonlókat a szakmában csak "tekergetősöknek" hívjuk.

A gyertya hézagot a gyújtóberendezés teljesítményéhez határozza meg a gyártó. Ahogy növeled a hézagot, úgy lesz a gyújtóív létrejötte egyre bizonytalanabb. Egésszen addig amíg meg nem szűnik. Ha nem így lenne, akkor méteres távon is áthúzna az ív.

A növekvő hézaggal növekszik az ellenállás is amit a gyújtóberendezésnek le kell küzdeni. Ez lassan, de biztosan kinyírja azt.


"...a karburátoron van egy benzin keverék beállító rugós csavar..."

Elárulok egy titkot: kettő is van.

Erősen függnek egymástól.

Amit leírtál az s karburátor durva beállítása, teljes gáz adáskor.

Ez azt szolgálja, hogy a motor biztosan működjön. De a keverék képzés ebben az esetben nem tökéletes. Azt műszeres méréssel kell beállítani pontosan. Aki szemre meg fülre állítgat porlasztót az kókler és nem szakember.

El kell magyaráznom, hogy egy 2t motorban mit okoz a szegény vagy a gazdag keverék?

2018. jún. 20. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!