Gorenje kombinalt gáztűzhely sütőjének ventilátorát szervizes javította mert nem ment Ennek fél éve! Most megint nem jó! Miért?
Miért javította?
Miért szervizes?
Miért fél év?
Miért Gorenje?
Miért volt jó eddig?
Szerencséd volt.
Ugyanis ha fél éve már cserélték, abból egyenesen következik, hogy több mint fél éve vásároltad. Az első fél évben a meghibásodás esetén a gyártónak/forgalmazónak kell bizonyítani a hiba eredetét. Utána ez megfordul, a vásárlóra hárul a kötelezettség a jogszabály szerint. Ez független attól hogy hány év garanciát kapsz az árkategória szerinti besorolás szerint, és mennyit önkéntesen ezen felül.
Nyilván könnyen belátható, hogy egy ventilátor meghibásodását nehezen lehetne a szakszerűtlen, nem rendeltetésszerű használat javára írni, de adott esetben akár szakvéleményhez is köthetik a javíttatását. Csak azért írom ezt, mert már képviseltem ügyfelet ilyen eljárásban, ahol a gyártó/forgalmazó jogszerűen él a lehetőséggel, aminek hatására gyakran lépnek vissza a vásárlók, hiszen semmi sem garantálja, hogy az erre fordított költségeik megtérülnek valaha.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!