A mall.hu szórakozik velem, mit lehet tenni ilyen esetben? (garancia)
A Mall webáruháztól rendeltünk egy kávégépet 9 hónapja.
A gép folyamatosan meghibásodott, kb. három hetente járt vissza a szervizbe. Többet volt a futárnál, mint nálunk. Mindig ugyanaz a gond volt (elektronikai hiba).
Mivel ezt meguntuk, szeretnénk visszaadni a gépet és visszakérni az árát.
De az ügyfélszolgálaton azt mondják, amíg a szervízben nem minősítik javíthatatlannak a gépet, addig mindig vissza kell kapjuk.
Valóban megjavítják, de utána újból hamar elromlik.
Mi lesz, ha lejár a garancia? Addig fognak velünk szórakozni, míg letelik az 1 év, és akkor fújhatjuk az egészet.
Valaki tudna segíteni?
Fogyasztóvédelem.
Mivel az NFH (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) megszűnt januárban, ezért a területileg illetékes járási hivatalhoz kell fordulnotok.
Írásban, tértivevényes levélben jelezd az elállási szándékod.
Ha arra nem születik számodra elfogadható reakció (pénz vissza, csere ugyanolyanra, csere másra, stb.), akkor fogyasztóvédelem.
Addig is gyűjts számlákat kávézókból, amit majd elszámoltatsz a szerviz időszakban távol lévő eszköz miatt.
Ez a számlagyűjtés jópofa, nagyon tetszik :-)
Elvileg a szabály tényleg az, hogy amíg javítható, addig javítják és csak a szervíz adhat arról egy véleményt, hogy cseréljék, vagy adják vissza az árát.
Nem rossz a fogyasztóvédelem sem, bár én előbb a szervíznek írnék egy reklamációt, vagy a gyártónak és ebben kérni, hogy adják vissza a pénzt, hiszen ez nonszensz dolog.
Nekem egyszer volt hasonló ügyem egy más elektronikai dologgal, akkor én felvettem a kapcsolatot a forgalmazóval, sokat levelezgettünk mindenféle hiba miatt, de semmi használható segítséget nem kaptam, volt, hogy egy hónapig vártam válaszra. Aztán meguntam és én is a pénzt akartam visszakapni, de közölték ugyanezt, mint veled, bár ők felajánlották, hogy oda küldjem nekik és akkor majd ők bevizsgálják, viszont mivel nem akartam postázni, az nekem meg nagyon messze volt, így a vásárlás helyére vittem be és egy leírást mellékeltem a hibákkal. Gondoltam majd ők továbbítják ugyanoda a szervízbe, csak így megspóroltam a postaköltséget meg az utazást. Aztán eltelt kb. 3 hét és úgy döntöttek inkább visszaadják a pénzt. A készüléket majdnem egy éve vettem amúgy, tehát semmilyen elállási lehetőség nem volt már érvényben.
Nagyon köszönöm mindenkinek a válaszokat, nagy segítség!
Megpróbálunk mindent :)
Ez a Mall.hu nem rokona a Mall.zrt-nek?
Amelyik a vörösiszapot csinálta.
Hát mindkettő nagy bajkeverő az biztos :(
Nem tudom miért vannak a rossz százalékok, én mindenkinek zöldet adtam :O
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!