Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » A mall.hu szórakozik velem,...

A mall.hu szórakozik velem, mit lehet tenni ilyen esetben? (garancia)

Figyelt kérdés

A Mall webáruháztól rendeltünk egy kávégépet 9 hónapja.

A gép folyamatosan meghibásodott, kb. három hetente járt vissza a szervizbe. Többet volt a futárnál, mint nálunk. Mindig ugyanaz a gond volt (elektronikai hiba).

Mivel ezt meguntuk, szeretnénk visszaadni a gépet és visszakérni az árát.

De az ügyfélszolgálaton azt mondják, amíg a szervízben nem minősítik javíthatatlannak a gépet, addig mindig vissza kell kapjuk.

Valóban megjavítják, de utána újból hamar elromlik.

Mi lesz, ha lejár a garancia? Addig fognak velünk szórakozni, míg letelik az 1 év, és akkor fújhatjuk az egészet.

Valaki tudna segíteni?



2017. dec. 19. 19:19
 1/10 anonim ***** válasza:
62%
Írj emailt a fogyasztóvėdelemnek. Ők pontos infót fognak adni mit tehetsz.
2017. dec. 19. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
70%

Fogyasztóvédelem.

Mivel az NFH (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) megszűnt januárban, ezért a területileg illetékes járási hivatalhoz kell fordulnotok.

[link]

2017. dec. 19. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
62%

Írásban, tértivevényes levélben jelezd az elállási szándékod.

Ha arra nem születik számodra elfogadható reakció (pénz vissza, csere ugyanolyanra, csere másra, stb.), akkor fogyasztóvédelem.

Addig is gyűjts számlákat kávézókból, amit majd elszámoltatsz a szerviz időszakban távol lévő eszköz miatt.

2017. dec. 19. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
75%

Ez a számlagyűjtés jópofa, nagyon tetszik :-)

Elvileg a szabály tényleg az, hogy amíg javítható, addig javítják és csak a szervíz adhat arról egy véleményt, hogy cseréljék, vagy adják vissza az árát.

Nem rossz a fogyasztóvédelem sem, bár én előbb a szervíznek írnék egy reklamációt, vagy a gyártónak és ebben kérni, hogy adják vissza a pénzt, hiszen ez nonszensz dolog.

Nekem egyszer volt hasonló ügyem egy más elektronikai dologgal, akkor én felvettem a kapcsolatot a forgalmazóval, sokat levelezgettünk mindenféle hiba miatt, de semmi használható segítséget nem kaptam, volt, hogy egy hónapig vártam válaszra. Aztán meguntam és én is a pénzt akartam visszakapni, de közölték ugyanezt, mint veled, bár ők felajánlották, hogy oda küldjem nekik és akkor majd ők bevizsgálják, viszont mivel nem akartam postázni, az nekem meg nagyon messze volt, így a vásárlás helyére vittem be és egy leírást mellékeltem a hibákkal. Gondoltam majd ők továbbítják ugyanoda a szervízbe, csak így megspóroltam a postaköltséget meg az utazást. Aztán eltelt kb. 3 hét és úgy döntöttek inkább visszaadják a pénzt. A készüléket majdnem egy éve vettem amúgy, tehát semmilyen elállási lehetőség nem volt már érvényben.

2017. dec. 19. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

Nagyon köszönöm mindenkinek a válaszokat, nagy segítség!

Megpróbálunk mindent :)

2017. dec. 19. 21:57
 6/10 anonim ***** válasza:

Ez a Mall.hu nem rokona a Mall.zrt-nek?

Amelyik a vörösiszapot csinálta.

2017. dec. 20. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Hát mindkettő nagy bajkeverő az biztos :(


Nem tudom miért vannak a rossz százalékok, én mindenkinek zöldet adtam :O

2017. dec. 21. 12:12
 8/10 anonim ***** válasza:
Ezen a fórum portálon nem kell ezen csodálkozni. Rengeteg autista tartózkodik itt, akik csak azért járnak fel, hogy lepontozzák az embert.
2017. dec. 21. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
A Mall.hu csak addig foglalkozik a vevővel amíg rá nem sózza a terméket.Én nemrég rendeltem náluk egy csomagolássérültnek árult mikrohullámú sütőt.Elküldtek egy olyat aminek a hátulja és az oldala össze volt törve.Rájuk telefonáltam hogy ez mi?Az mondták elállhatok a vételtől de a posta engem terhel.Arról szót sem ejtettek hogy ők vertek át.Most ott tartok hogy visszaküldtem nekik a roncsot és várom vissza a vételárat.A 3000 forintos oda-vissza posta díj meg jó tanulópénz volt hogy ezektől többet semmit ne vegyek.
2018. jan. 10. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Detto! Mall.hutol senki ne vasaroljon! En is hetek ota harcban allok veluk, az ugyfelszolgalatuk, panaszkezelesuk egy rakas xar! Garanciat, mint olyat letojak!
2021. febr. 23. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!