Elromlott a hűtőnk, jótállási időn belül, a régit elvitték, újat nem hoztak, ilyenkor mi a teendő? Valaki ért ehhez?
Nem tudom, de szerintem nem is akarja érteni.
Szokott így lenni a kérdezőkkel hogy elképzeli magában hogy mit szeretne hallani válaszként, a többi nem érdekli.
Egy csereutalványt kaptam, hívtam már mindenkit mindenki terel és másra keni a dolgokat, hogy kit hívjak, akkor is ha elmondtam hogy már hívtam, legalább 5x. Most felvettem a fogyasztóvédelemmel.
Azért tettem fel kérdést mert érdekelnek a válaszok, erre magamnak mégis milyen választ képzelnék el?
Elnézést, hogy nincs időm minden nap feljárni ide, és figyelni a kérdésem.A válaszokat egyébként köszönöm.
"Egy csereutalványt kaptam,"
Eddig erről sem volt szó.
"Elnézést, hogy nincs időm minden nap feljárni ide, és figyelni a kérdésem."
Elég lett volna egyszer leírni részletesen mi és hogy történt.
A fogyasztóvédelem is erre fog kérni.
Ők sem gondolatolvasók.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!